Swatches: Love that Look & Euristocrats II


Swatches ska ni ju självklart få med på produkterna =)




Cockney lipstick (Euristocrats II)




London Life lipstick (Euristocrats II)




Milan Mode lipstick (Euristocrats II)




Patisserie lipstick (Euristocrats II)




Cockney, London Life, Milan Mode, Patisserie lipstick (Euristocrats II)




Rue d' Rouge dazzleglass (Euristocrats II)




Rue d' Rouge dazzleglass (Euristocrats II)




Cockney lipstick (Euristocrats II)




London Life lipstick (Euristocrats II)




Milan Mode lipstick (Euristocrats II)




Patisserie lipstick (Euristocrats II)




Rue d' Rouge dazzleglass (Euristocrats II)




Cockney lipstick & Rue d' Rouge dazzleglass (Euristocrats II)




Rated "R" eyeshadow (Love that Look)




One-Off eyeshadow (Love that Look)




Strike a Pose eyeshadow (Love that Look)




Style Snob eyeshadow (Love that Look)




Grand Entrance eyeshadow (Love that Look)




Smoke & Diamonds, Glamour Check!, Style Snob, Grand Entrance
Strike a Pose, One-Off, Rated "R" eyeshadows (Love that Look)




Fly-by-blue, Rave, Black Russian, Molasses pearlglide eyeliner (Love that Look)


Jag hann inte ta bilder på läppstiften på läpparna, så dom kommer imorgon!

In English: Some swatches for you guys! I'll update with lip swatches tomorrow =)





Veronica

Men herrejävlar, prisad vare dina swatches. Nu måste jag ha: alla 4 läppstift, och dazzleglasset, även fast jag har sagt nej till DG, det är ju döläckert. Ajaj, min plånbok, får se vad jag har råd med. Lägger upp det på bloggen på onsdag säkert, haha.

2009-08-14 @ 18:48:17
URL: http://macaddicteds.wordpress.com
Marce

Great swatches, Thankyou! I really really like Milan Mode and One Off, I think I might get them when they come out here in Argentina :)

2009-08-15 @ 04:06:49
URL: http://makeupxmsp.blogspot.com/
Purity

Veronica: Alla läppstiften är permanenta, så dom kan man ju alltid vänta med =)



Marce: I'm glad you like them! One off is gorgeous =)

2009-08-15 @ 13:51:21
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy