Purity undrar: Vilken produkt trånar du efter?



Vilken produkt trånar du efter? Ser du fram emot någon speciell nyhet från höstens och vinterns nya kollektioner, eller trånar du kanske ihjäl dig efter den där LE-produkten som du inte fick tag på?

 

 

Mitt svar: Jag ser fram emot släppet av MACs greasepaint sticks, som lanseras under hösten. Ska bli jättespännande att se om dom fungerar bättre för mig än vad shadesticks gör! En gammal LE-produkt som är väldigt eftersökt i sminkvärlden och som jag även trånar efter är MSF:et Lightscapade från MAC, som släpptes med Danse-kollektionen 2006... Åh, vilken lycka om den en dag skulle bli min!




Purity asks you: What product are you lemming right now? Looking forward to a new product from this year's fall and winter collections, or maybe you're lemming that LE product that you didn't get when it was released?


My answer: I look forward to the release of the greasepaint sticks from MAC that are being launched this fall. I'm really excited to see if they work better for me than shadesticks do! An old LE product that's wanted all over the makeup world, and I'm lemming it badly too, is the MSF Lightscapade from MAC, that was released with the Danse collection in 2006... Oh, what a bliss if I get to own one one day!




Nina

Jag önskar mig primern T-zone från MUS som Linda H (micromiss) rekommenderat! http://micromiss.blogg.se/2009/august/linda-testar-t-zone-fran-mus.html

2009-08-30 @ 19:23:16
Unn

Det är egentligen inte en specifik produkt jag trånar efter utan mer en enkel tillgång till en MACdisk som står högst på min lista. I alla fall i sminkväg.



I hårväg är jag väldigt sugen på att lägga tassarna på lite TRESSemmé produkter.

2009-08-30 @ 19:31:48
URL: http://unnhenriksson.blogg.se/
Veronica

Fler penslar från MAC, bla #182, minns dock inte siffrorna på resten. Bah. Ögonskuggorna Orange, Woodwinked, Deep Truth och Satin Taupe och två MSF från Colour Craft, Tripple Fusion och Porcelain Pink. Usch, för det krävs några tusen! Sabla kollektioner som MAC släpper, kan de inte pausa i två månader så jag kan köpa det jag vill ha från det permanenta? -lol-

2009-08-30 @ 19:52:25
URL: http://macaddicteds.wordpress.com
Sugarpuss

Mina stora cravings är alla från Smashboxs Reign-kollektion. Speciellt eyelinerpaletten. Så jävla mumsiga!

2009-08-30 @ 20:58:32
URL: http://sugarpuss.blogg.se/
Stephy

Jag vill verkligen ha det läppstiftet som du skrev om Cockney hette det va? ligger högt upp på min lista inför min födelsedag om två veckor! har den kollektionen släppts ännu?

2009-08-30 @ 23:46:01
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
sminkjante

Urban Decays Book of shadow vol II. Den vill jag verkligen ha!!!!

2009-08-31 @ 13:20:31
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Emma

Jag ser verkligen fram emot MAC´s samarbete med Dsquerd2 och ska absolut ha deras sculp&shape.

2009-08-31 @ 17:07:19
URL: http://emla82.blogspot.com
Purity

Stephy: Cockney är permanent i sortimentet =)



Emma: Samma här! Sculpt & shape är underbara, jag älskar mina singeldosor!

2009-08-31 @ 19:25:53
URL: http://purity.webblogg.se/
Kicki

Jag längtar efter att testa I.D:s matta mineralpuder!

Min färg är tyvärr slut i hela USA (har försökt) och jag har ingen aning om när det blir Sverigelansering. Nån som vet?

2009-09-01 @ 08:41:31
Maggie

Jag har inte EN produkt jag verkligen trånar efter i sminkväg, utan jag trånar efter sjukt många... däremot så trånar jag efter Den Perfekta Förvaringen som matchar resten av mina möbler, som har flera lite grundare lådor så att jag slipper ha lager i en låda och därmed glömma bort det som ligger i botten... Helst skulle jag se att Ikea hade en Malm-byrå som man kunde kombinera ihop själv, som med pax garderobsystem! Fast att man kunde välja låddjup och på så sätt kombinera sin egen byrå. Tänk att kunna ha en 5cm djup låda att bara lägga ner alla sina pigmentprover i, och ha en fantastisk översikt? Och sen en 10cm djup att ha alla gloss, läppstift, foundations etc i... och i botten en 30cm djup att ha alla sina strumpor i!!!

2009-09-01 @ 11:37:33
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
BeckaOfSweden

MSF i Stereo Rose, Shimpagne, Pleasureflush och Shooting Star...sen skulle min MSF kollektion nästan vara fullständig.

Lightscapade låg läääänge som Nr1 men nu har jag den, äntligen!

2009-09-06 @ 18:03:58
URL: http://beckaofsweden.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy