MAC - Makeup Art Cosmetics Promo Video


Ta en titt på den här videon som MAC har skapat för kollektionen Makeup Art Cosmetics som släpps den 15 September. De tre olika konstnärerna som kollektionen har inspirerats av och utvecklats i samband med berättar lite om kollektionen, produkterna och vad de har inspirerats av.





In English: Take a look at this video that MAC has created for the upcoming collection Makeup Art Cosmetics (released on September 15th here in Sweden). The three artists that the collection have been inspired by and developed together with tells us a bit about the collection, the products and their inspiration.





Maggie

Jag upplever inte MAC's promotionvideos som särskilt inspirerande, men det var kul att höra konstnärerna berätta lite och se hur de gjorde glitterbilden backstage :)

2009-08-20 @ 10:10:54
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Grandinar'n

Har du något tips på vart man kan få tag i färdiga SE dreads i Sverige? Och hur många krävs för att fixa ett helt hår? Vore snällt om du ville svara på det. :)

2009-08-20 @ 21:50:08
URL: http://ceekaay.blogg.se/
Anonym

hej,hur mycket kostar en dazzleglass? och en lustreglass ?

2009-08-22 @ 17:48:18
Björnen

Ha! Tänkte väl att jag skulle hitta hit. Sökte på mac, blogg.. och sen googlade jag bilder. :-)

Jag är mycket imponerad av det du gör. Bra jobbat!

Varmaste hälsningar, och hälsa mor och syster.

2009-08-23 @ 23:20:14
Purity

Maggie: Jag tycker det är olika, tycker det är jättespännande att se vad dom gör "bakom kulisserna"!



Grandinar'n: Köp från en privatperson eller gör egna, då får du garanterat bäst kvalitet! Kolla extensionsforumet hairdrobe.se för personer som gör SE-dreads. Hur många som krävs beror helt på hur tjocka dreadsen och ditt egna hår är, men allt mellan 60 och 120 ungefär brukar det vara.



anonym: http://purity.webblogg.se/2008/september/priser-pa-mac-produkter-i-sverige.html



Björnen: Haha, välkommen! kul att du gillar bloggen =)

2009-08-24 @ 17:59:38
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy