China Glaze Rasberry festival


Glad midsommar allihopa! Hoppas ni får en trevlig dag var ni än befinner er, själv befinner jag mig på bröllop i samma stund som det här inlägget publiceras =)

Jag tänkte visa er ett riktigt somrigt lack idag, nämligen det rödrosa lacket Rasberry festival från China Glaze-kollektionen Summer days. Lacket har en rödrosa bas och är fullspäckat med mikroskopiskt glitter i rosa, blått och lila. Tre lager krävdes för full täckning, ni får ursäkta kladdet på nagelbanden, jag var trött när jag lackade naglarna ;-) Jag toppade med ett lager snabbtorkande överlack, Seche Vite.









 

 

In English: Happy Swedish midsummer's eve everyone! I hope you all will have a great day where ever in the world you are loacated, I will spend the day attending the wedding of two close friends of mine =)


I thought I'd show you a really summery nail polish, the reddish pink Raspberry festival from the China Glaze collection Summer days. The polish has got a reddish pink base and is loaded with tiny glitter in pink, blue and purple. I needed three coats for full coverage, you have to excuse the mess I made on my cuticles, I guess I was tired when I did my nails ;-) I topped it with a coat of fast dry top coat, Seche Vite.

 





Andrea

Åååååh, så vackert!

Smaskigt ^^



Glad midsommar!

2010-06-25 @ 21:26:59
Potatisbruden ~ Michilicious

Ahh, sååå fint!! <3

Glad midsommar :D (i efterskott)

2010-06-26 @ 16:17:16
URL: http://michiliciousprettiness.blogg.se/
Lina

Hej där! :)

Riktigt snyggt nagellack! Tänkte kolla med dig om du vet vart man kan beställa Seche Vite nu när dom inte fraktar från usa längre.

Hoppas du hade en bra midsommar. Tack på förhand!

2010-06-26 @ 18:53:26
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Purity

Andrea: Som en hallonsmoothie!



Potatisbruden: Tack!



Lina: Seche Vite går att köpa på Kicks =) annars finns det på tradera, ebay och hos head2toebeauty.com, bland annat!

2010-06-28 @ 13:34:43
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy