Paket från Everyday Minerals!


Cyklade iväg och skulle hämta ett paket som kommit till postombudet, jag antog att det var mina kontaktlinser eftersom det är det enda skrymmande paketet jag hade på ingång... Tji fick jag när jag fick paketet från Everyday minerals jag har väntat på i 2 veckor nu i handen! Väldigt konstigt att jag inte har fått det levererat till dörren däremot, eftersom det utan problem skulle gått ner i brevinkastet... Och så börjar jag undra lite vart mina linser tagit vägen =S







Provburkarna man får är STORA. Hälften av proverna kom i proppfyllda 5-gramsburkar med sifters, andra hälften kom i till hälften fyllda 10-gramsburkar med sifters. Jag föredrar det sistnämnda, eftersom det är svårt att få ner en kabukiborste i ett lock till en 5-gramsburk.




Rouaa

nå, vad tyckte du om borsten?

2008-10-03 @ 08:25:40
URL: http://rouaa.blogg.se/beauty
Purity

Rouaa: Har bara testat den en gång hittills, men än så länge verkar den bra! Den är speciellt bra till rouget, eftersom syntetborstar ger en skirare applicering än naturhårsborstar. Är fortfarande sugen på MAC #182 dock, mest för att jag älskar deras borstar överlag och för att jag blev lite kär i den efter att ha pillat på en hemma hos en kompis =P

2008-10-03 @ 11:16:04
Rouaa

muhahaha sa ju att den är bra. den är jättebra att arbeta på kinderna med ja! fast jag kör min foundation med min borste. till rouge kör jag #187.

Jag älskar min #182, men den kör jag lös/pressad puder med :D

2008-10-03 @ 19:46:30
URL: http://rouaa.blogg.se/beauty
Purity

Rouaa: Kör foundationen med EM-borsten med =) har inte testat att lägga rouge med min #187 än, bara highlighter!

2008-10-04 @ 09:51:20
Misingen

Skönt att de börjat skicka foundationtesters i större burkar. De kom, även de, i de minsta burkarna tidigare och det var lite knöligt att använda då...

2008-10-07 @ 10:26:57
Purity

Misingen: Jag beställde nog precis i samband med att de började med de större burkarna igen, eftersom jag fick hälften i små burkar och hälften i stora burkar, stod på hemsidan att dom skulle börja med de stora burkarna igen typ samma dag jag beställde =)

2008-10-07 @ 14:04:03
Maria

Dom stora burkarna som du fick, fungerar dom bra att använda kabukin i locket på? Jag fick dom minismå burkarna, och det går ju inte alls. Funderar på att köpa en Original Glo i mellanstorleken nämligen, men bara om den är tillräckligt stor för att använda locket som tallrik?

2008-11-11 @ 13:53:09
URL: http://elmikas.blogspot.com
Purity

Maria: De stora burkarna funkar okej att använda kabukin i locket på, inte lika bra som en större burk men helt okej och mycket bättre än småburkarna!

2008-11-11 @ 14:28:20
Maria

Toppen! Tack för hjälpen, då kanske det blir en mediumstorlek Original Glo för min del. Dom stora dosorna är ju görstora..

2008-11-11 @ 16:22:20
URL: http://elmikas.blogspot.com
Purity

Maria: Jag har inte beställt något fullsize än, eftersom jag inte har hunnit använda upp de generösa proverna =)

2008-11-11 @ 22:36:49
nea

är det en liten eller stor kabukiborste du har? ser inte riktigt på bilden.. Är den behaglig att använda? Jag har precis beställt en liten borste från EM, men nu har hört att den kan kännas lite hård och stickig mot huden..cad tycker du?

2008-11-12 @ 17:32:45
Purity

nea: Jag har den större kabukiborsten, den med långt handtag. Den är superskön att använda, speciellt för att vara en syntetborste! Den är inte alls stickig och obehaglig mot huden. Jag vet däremot inte hur den lilla känns eftersom jag inte har testat den själv, tyvärr =(

2008-11-12 @ 22:50:48

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy