Tutorial av Efwa: Strike a pose


Produkter / Products used:
  • UDPP
  • MAC Paint pot painterly
  • NYX eyeshadow palette - Strike a pose
  • Brown eye pencil
  • Oriflame wild west couture brow kit
  • MAC plush lash mascara - brownette





























Tina

Jättefina färger! Läs gärna min sminkblogg! :)

2011-01-25 @ 13:24:27
URL: http://hairbycle.blogg.se/
Sexy Sadie

Utrolig oversiktlig og grei. Tusen takk.

2011-01-25 @ 14:56:32
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net
Sara

finns det ingen bild på hela efwas ansikte? har bara sett bilder på bara ögonen eller bara munnen, blir ju nyfiken :)

2011-01-25 @ 16:02:02
Efwa

Tina: Tack!



Sexy Sadie: Tack själv :-)



Sara: Det gör det faktiskt.....men, det är på disney-sminkningarna. Anledningen till det är att jag faktiskt sällan sminkar hela ansiktet. Jag sminkar nästan alltid ögonen men låter ansiktet vara mest hela tiden.

Av flera anledningar; jag sparar det till de tillfällen jag ska på lite festligare ställen och jag tycker det ger mer färgalternativ på ögonen så de är roligast att sminka.

De gånger jag sminkar hela ansiktet är det oftast mörkt och vi ska iväg på middag eller fest, det går inte att fota bra när det är mörkt.



Kolla du på disney-sminkningarna, kanske helst Magica de hex där ansiktet inte är sminkat i en konstig färg ;-)



Jag ska försöka lite oftare eller på dagen någon gång. Tack för att du är så nyfiken, det känns bra.

2011-01-25 @ 23:26:07

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy