FOTD av Efwa: White eclipse


White Eclipse
Eyes:
UDPP
Paint pot Painterly
MUS White
Hot Pot CM12
MUS Eclipse
FACE Thunder
Hot pot M01
MUS Meteor
Barry M Khol pencil 20
MUS Cake eyeliner Black
MUS Glitter creme eyeshadow Aloe
Coastalscents Glitter Lime
Lumene exelength mascara Rich black
Eye brows:
Oriflame Wild West Cotuor brow kit
White Eclipse

Eyes:
  • UDPP
  • MAC Paint pot Painterly
  • MUS White
  • Hot Pot CM12
  • MUS Eclipse
  • FACE Thunder
  • Hot pot M01
  • MUS Meteor
  • Barry M Khol pencil 20
  • MUS Cake eyeliner Black
  • MUS Glitter creme eyeshadow Aloe
  • Coastal scents Glitter Lime
  • Lumene exelength mascara Rich black
Eyebrows:
  • Oriflame Wild West Couture brow kit











Viola, Killer Colours

Vilket utsökt glitter!

2011-01-21 @ 13:06:14
URL: http://killercolours.blogg.se/
Honi

Åh så fint med glittret!

2011-01-21 @ 13:15:00
URL: http://honi.blogg.se/
Lisa

Supersnyggt med eyelinern till!

2011-01-21 @ 13:39:34
URL: http://lisacatlin.blogg.se/
Josephine

Så tjusigt! :)

2011-01-21 @ 14:12:48
URL: http://makeuponista.se
Linda

Gud så läckert!Jag överdriver inte när jag säger att det är en av de snyggaste blå (ja och turkos)sminkningar jag har sett hittills. Så fint färgval, snyggt tonat och den glittriga eyelinern ger det där lilla extra.

2011-01-21 @ 14:56:34
URL: http://lineofbeauty.blogg.se/
Efwa

Viola: Tack! Det är löst glitter som jag satt på med mixing medium bara. Men det blir bra häftigt.



Honi: Tack, mer glitter åt folket, eller hur?



Lisa: Två eyeliners är himla bra faktiskt. Av någon anledning är det alltid någon som lägger märke till det.



Linda: TACK !! Vad gullig du är.

2011-01-21 @ 15:57:11

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy