FOTD av Efwa: Regnbåge - orange


Här är nummer två i regnbågens ordning, Orange:
Here´s the second one, Orange:
UDPP
MAC Perky
MAC paint pot Painterly
Hot pot CM 03
Hot pot CM 04
Hot pot M07
TMM Fever
TMM Crook
MUS Mock orange
MAC Vanilla e/s
MUS Meteor
Oriflame Wild West cotour eye pencil Chestnut Brown
Lumene Blueberry volume mascara Rich black
Brow:
MUS tri brow
Här är nummer två i regnbågens ordning, Orange.

In English: Here´s the second rainbow makeup, Orange.

Ögon / Eyes:
  • UDPP
  • MAC Perky
  • MAC paint pot Painterly
  • Hot pot CM 03
  • Hot pot CM 04
  • Hot pot M07
  • TMM Fever
  • TMM Crook
  • MUS Mock orange
  • MAC Vanilla e/s
  • MUS Meteor
  • Oriflame Wild West cotour eye pencil Chestnut Brown
  • Lumene Blueberry volume mascara Rich black
Bryn / Brows:
  • MUS tri brow










Emilie

Orangea sminkningar är verkligen underskattade! Jag gillar ditt tema Efwa :)

2011-02-18 @ 07:48:26
URL: http://vintertroll.blogg.se/
Efwa

Tack Emilie, jag tycker nog som du, det är underskattat. Orange är min älsklingsfärg.

2011-02-18 @ 11:23:25
Sexy Sadie

At du kler orange er helt rått, jeg ser bare syk ut med den fargen på.

2011-02-18 @ 20:03:02
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net
Efwa

Sexy Sadie: Jag trodde faktiskt att orange passade alla, men det var nog lite naivt känner jag så här i efterhand;-)

Men kanske man kan ha kalla orangea eller varma?

2011-02-18 @ 22:39:22

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy