Efwa swatchar: NYX Soft matte lip creme


Det var några av er som var nyfikna på swatches på NYX Soft matte lip creme - här kommer dom!






In English: There were some of you that wanted to see swatches of NYX Soft matte lip creme - here they are!




makeupoholic

Åh, Stockholm ser ju ut som den perfekta MLBB-nyansen (för mig i alla fall)!

2011-02-06 @ 16:44:37
URL: http://makeupoholic.wordpress.com
Mikaela

Vilken bra blogg du har! :)

2011-02-06 @ 22:59:47
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/
Efwa

Makeupoholic: Ja, det är en väldigt neutral färg och skir, så den borde nog fungera som MLBB-färg för de flesta.



Mikaela: Vad roligt att du tycker att Purity har en så bra blogg, jag är väldigt glad att jag får vara med i ett hörn.

2011-02-07 @ 20:44:57
bella

Stockholm och San Paulo ser riktigt fina ut:)

2011-02-07 @ 21:17:20
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Efwa

Bella: Ja, de är fina som tusan.



Om någon undrar så är Tokyo väldigt lik Viva Glam Lady Gaga och Antwerp väldigt lik Viva Glam Cindy fast matta.

2011-02-08 @ 13:25:54
Sarah

Antwerp ser jättefin ut! Den är på väg hit!

2011-02-11 @ 00:26:55

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy