China Glaze Ahoy!


Rosa + mikroglitter - what's not to like? Lacket Ahoy! från China Glazes vårkollektion Anchors Away är ett lite mörkare, intensivt knallrosa jellylack med en dragning mot rött och massor av mikroglitter i guld och rosa. Fantastiskt snyggt är det, tyvärr har jag inte riktigt lyckats fånga det fantastiska glittret och skimret på bild. Det här är nog ett lack som måste ses i verkligheten för att komma till sin fulla rätt. Två lager gav full täckning, och det är väldigt pigmenterat för att vara ett jelly-lack. Jag använde Scratch nails ridgefiller som underlack och Seche vite som överlack.

















In English: Pink + micro glitter - what's not tol like? Ahoy! from the China Glaze spring collection Anchors Away is a darker, intensive bright pink jelly with a hint of red and lots of micro glitter in gold and pink. It's absolutely stunning, unfortunally I haven't succeeded in capturing the fanastic glitter and shimmer in my pictures. This is a polish that must be seen in real life to be fully appreciated. Two coats gave full coverage, and it's very pigmented for being a jelly. I used Scratch nails ridgefiller as a base coat and Seche vite as a top coat.




Carina

Det där var ett vackert lack! Något som jag kan tänka mig att köpa hem :)

2011-02-19 @ 11:13:10
URL: http://www.totalbeauty.se
Peter

Det här lacket vill jag ha på mina tånaglar nu i sommar! Ljuvligt vackert!

2011-02-19 @ 12:39:49
anesa

Fin blogg! :)

2011-02-19 @ 13:55:57
URL: http://anesamjao.blogg.se/
Jossan

Åh, det ser härligt ut! Beställde det precis för en billig peng via eBay! :-)

2011-02-19 @ 15:11:30
URL: http://tallemaja.wordpress.com
Michilicious ~

Ahh! Vad fint! :D

Tänker på hallonsås av nån anledning, även fast det inte har den färgen ^__^

Carolina

Ser så sött ut att jag inte kan låta bli att tänka på godis ^^ Om nom nom!

2011-02-20 @ 06:52:30
milena

ååh den rosa vill jag ha!!!!!!!!!!!!!! fast, alla var ju fina!!!!!!!!

2011-02-21 @ 09:02:23
URL: http://zavage.blogg.se/
Purity

Carina: Visst är det fint!



Peter: Jag kommer nog köra på det med, lovely!



ansea: Tack, kul att du hittat hit!



Jossan: Hoppas du gillar det du med =)



Michilicious: Haha ja nu när du säger det så!



Carolina: om nom nom!



milena: ja, jag gillar också i princip alla lack ur den här kollektionen, superfina!

2011-02-21 @ 17:07:27
URL: http://purity.webblogg.se/
Sarah Persson

Vad spännande dina inlägg verkar vara! kommer verkligen att läsa dina inlägg igen! (: Ha en trevlig vardag =)

2011-02-23 @ 18:13:52
URL: http://jade.se/paketresor
M I K A E L A

snyggt!

2011-02-24 @ 23:36:14
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy