Rigashopping


I måndags morse kom jag äntligen hem efter en sjukt kul, spännande, inspirerande, lärorik och helt fantastisk helg i Riga. Jag är helt slut och när jag kom hem låg min packning är utspridd över hela huset - borta bra men hemma är ändå bäst! Superstort tack till Kicki och Daisy Beauty för att jag fick möjligheten att följa med på det bästa eventet jag någonsin har närvarat på, den här resan och allt den har inneburit kommer jag kunna leva länge på!

Resväskorna var betydligt fullare när jag kom hem än när jag åkte, nedan ser ni vad jag fyndade för prylar hos Rigas olika skönhetsbutiker:



Art deco 3-pan palette, Eyeshadow base, 514, 279 and 230 Eyeshadows



Treaclemoon shower gels



Golden Rose 147, Orly sec n' dry and ridgefiller



OPI Yokohama twilight, China Glaze LOL and BLK-BILA-BONG




Jag har inte hunnit använda något än, men jag är sjukt nyfiken på Artdecos ögonskuggsbas och ögonskuggor. Är riktigt riktigt lycklig över nagellacken jag fyndade billigt från en dammig hylla i en liten nagellacksbutik! Jag vet att jag sa att det var lackköpstopp fram till jul men hittar mån såna här guldklimpar får man faktiskt göra ett undantag =P


In English: I'm finally back home after an insanely fun, exciting, inspiring, informative and amazing weekend in Riga. I'm completely exhausted and the contents of my bags were scattered all over the house when I got back. A big thank you to Kicki and Daisy Beauty for offering me the opportunity to come along on the best event I've ever been to, this trip and all of it contents will make me smile for a long time ahead =)

My bags were a lot more fuller when I got back home than before I left, you can see what I bought in the beauty boutiques of Riga above.

I haven't had the time to use anything of it yet, but I'm really curious about the Artdeco eyeshadow base and eyesahdows. I'm really really happy about the polishes I found cheap on a dusty shelf in a small nail polish shop! I know I said I wasn't going to buy any more polishes until christmas but when you find little jems like these, you're allowed to make an exception =P




Maddis

Oj, vad lika "Treaclemoon shower gels" är Philosophys :s

2010-09-16 @ 18:46:20
URL: http://sindrobe.se
Aila

Kul med shopping. Jag har Art Deco skugga 52 (grå/grön) den är verkligen superläcker, lite ovanlig färg, mjuk och lättarbetad. Den gillar jag verkligen.

2010-09-16 @ 20:49:34
Purity

Maddis: det var det första jag reagerade över också, haha!



Aila: Ja dom hade många fina färger. Stod i säkert en halvtimme och försökte bestämma mig, haha!

2010-09-16 @ 22:01:02
URL: http://purity.webblogg.se/
Ninni

Åh, jag vill veta mer om alla produkterna sen! Vilken härlig shopping!

2010-09-16 @ 22:09:06
URL: http://colourbyninni.blogspot.com
Andrea

Finfina produkter!

Mums, Vanilla shower gel..

Och lacken sen! LOL har jag, men de andra,

ååh Yokohama Twilight vill jag haa!

Sicken tur du hade! ^^

2010-09-16 @ 22:17:59
SaintBella

Invigde min Ginger idag och den var riktigt mysig!

2010-09-16 @ 22:52:29
URL: http://saintbellabeauty.blogspot.com
Emilie

Åh va fina grejer du fick med dig hem! :) Som sagt flaskorna från Treaclemoon är sjukt lika philosophys :P Nagellacken är hur fina som helst och jag är nyfiken på art decoprylarna ;D

2010-09-17 @ 07:49:14
URL: http://vintertroll.blogg.se/
Purity

Ninni: det kommer! =)



Andrea: jag och Emelie tjöt av lycka när vi hittade Yokohama-lacken, snacka om att ha tur! =D



SaintBella: jag ska premiärduscha med den i eftermiddag hade jag tänkt =)



Emelie: en art deco-recension kommer inom kort!

2010-09-17 @ 09:44:23
URL: http://purity.webblogg.se/
Sexy Sadie

Har du fått prøvd Artdecoskyggene>?

Jeg elsker dem.

2010-09-19 @ 21:02:20
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net
Purity

Sexy Sadie: Jag har testkört dom en gång nu, dom är riktigt krämiga och härliga!

2010-09-20 @ 15:38:24
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy