Färgjämförelse: MAC Mercenary vs. China Glaze Goin' my way?


Maggie ville se en jämförelse på de två bruna skimmerlacken Mercenary från MAC och Goin' my way? från China Glaze.

Som ni ser är lacken i  samma färgfamilj, men är väldigt olika varandra ändå. Mercenary innehåller lite större skimmerpartiklar än Goin' my way?, som dessutom är rödare och mörkare än Mercenary. Två skitfina lack som är väl värda att äga båda två, med andra ord!






In English: Maggie wanted to see a comparison between the two brown shimmer polishes Mercenary from MAC and Goin' my way? from China Glaze.

As you can see, they belong to the same colour family, but they're quite different. Mercenary contains larger shimmer particles than Goin' my way?, which also is redder and darker than Mercenary. Two gorgeous polishes both well worth owning, in my opinion!




Michilicious ~

Båda är jättefina :D

2010-09-26 @ 12:27:33
URL: http://michiliciousprettiness.blogg.se/
Lisette

supersnygga!

2010-09-26 @ 12:45:22
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Maggie

Haha, de har inte lika någonstans. Bra att veta inför nästa te-beställning! ;)

2010-09-26 @ 16:58:15
URL: http://Maggiemakeupaddict.com
Emma

Absolut snygga båda mend jag skulle nog välja Goin´my way? om jag bara skulle välja ett av dom!

2010-09-26 @ 17:44:41
URL: http://emla82.blogspot.com
Andrea

De är båda fina, men inte särskilt lika ^^

Jag skulle kalla Goin' My Way brun,

och Mercenary för Guld... Lite "gammalt guld"..?

2010-09-26 @ 20:11:44
Hanna

Från vilken sida beställer du dina China Glaze lack?

2010-09-26 @ 21:48:20
Purity

Michilicious: Ja visst är dom!



Lisette: Två favoriter =)



Maggie: Go get it =D



Emma: Jag är lite kluven, jag vet inte vilket jag tycker är finast. Dom är fina på så olika sätt!



Andrea: Nä det är ju helt klart två olika lack, men båda hör till familjen bruna skimmerlack men ligger typ i varsin ände av färgspecktrat =)



Hanna: transdesign.com!

2010-09-26 @ 22:34:26
URL: http://purity.webblogg.se/
Hanna

Tack för svaret :) Vad brukar frakten gå på när du beställer därifrån?

2010-09-26 @ 23:00:59
Purity

Hanna: Jag brukar be dom skicka paketet i en flat rate box, då får det plats 9 lack och det kostar $18.

2010-09-26 @ 23:08:21
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy