Budgetvecka!


Jag vet att det är en hel del av er läsare som efterfrågar mer budgetprodukter här på bloggen. Därför tänkte jag köra en budgetvecka, där jag enbart recenserar, visar upp och använder mig av (i så stor utsträckning som möjligt) skönhetsprodukter i budgetklass. Vad tror ni om det? =)

Jag vet med mig själv att jag är väldigt förtjust i high end-produkter så det ska bli en kul och lite utmanande vecka för min del med. Efwa kommer haka på med några sminkningar också, så håll utkik!






In English: I know that some of you guys are asking for more budget products here on the blog. So I thought I'd do a budget week, where I'll review, show and use (as far as possible) budget products only. What do you think about that idea? =)

I know that I'm very fond of high end products, so I'm really looking forward to it since it will be a bit of a challenge for me. Efwa will also join in with a couple of looks, so keep an eye out!




HippiSara

låter lovande :)

2010-11-22 @ 12:03:07
helena

Wii, toppenbra! Extra bra när du är van vid high-end produkter, då vet du ju vad som funkar :)

2010-11-22 @ 12:58:45
Emma

Kul tema! :)

2010-11-22 @ 13:15:52
URL: http://emz.se
christel

Hej!

Vad bra med en budgetvecka :-)

Har förresten ett tips själv.

Köpte Nyx paletten Jazz night som liknar lite Smashbox

Masquerade eye shadow palett. Tycker jag gjorde ett fynd:-)

2010-11-22 @ 13:31:40
Karin

Härligt intiativ :)

Kan bli intressant när man inte längre ska sträcka sig mot de gamla vanliga produkterna.

2010-11-22 @ 14:53:58
URL: http://kakanssmink.blogg.se/
Dessie

Skulle vara perfekt! Som student har man inte råd till nått annat så :P

2010-11-22 @ 15:33:24
Viktoria

Låter perfekt :D

2010-11-22 @ 15:43:34
Anonym

Det gillas!! (:

2010-11-22 @ 16:47:08
bella

gilla!

2010-11-22 @ 18:22:00
URL: http://bellaplutt.blogspot.com
Wysteriia

Låter kanon :) Jag kör iofs allid budget i de få recensioner jag gör då jag inte har råd med dyrare produkter själv..:P Så jag ser framemot att kanske få lite tips från er :D

2010-11-22 @ 19:31:32
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Purity

HippiSara: Kul att du tycker det! =)



helena: Ja, det blir en liten omställning, men å andra sidan finns det mycket bra budgetprodukter och en hel del kassa high-endprodukter på marknaden med =)



Emma: =)



christel: Tack för tipset, den ska jag spana in!



Karin: Ja det blir att tänka lite i nya banor och inte använda de gamla vanliga basprodukterna och så. Kommer bli kul!



Dessie: Jag är student jag med, och plånboken tryter ju rejält vissa månader så att utforska budgetmärkenas sortiment är jättekul!



Viktoria: Kul!



Anonym: Kanon!



bella: yay!

2010-11-22 @ 19:44:49
URL: http://purity.webblogg.se/
Anonym

vad bra, jag har själv inte den högsta budgeten när det gäller smink mm. så detta kmr säkert att bli bra:)

2010-11-22 @ 20:30:29
Ida

Åh det låter som en bra idé. Tar du med produkter (särskilt foundation och rengöringsprodukter) för känslig hy till ett hyggligt pris hade jag blivit tacksam!



Det är inte många sidor jag följer dagligen, så jag ville bara tacka dig för din blogg, jag älskar den, den är en riktig inspirationsgruva!

2010-11-22 @ 22:00:11
Hannah

jätterolig idé :)

2010-11-23 @ 12:20:55
URL: http://hannahsofia.se
Purity

Anonym: Kul att du gillar temat!



Ida: Jag har desvärre inte speciellt känslig hy själv, men den blir ju så klart känsligare så här på vintern. Vad kul att du gillar bloggen, glad jag blir!



Hannah: Kul! =)

2010-11-23 @ 19:14:52
URL: http://purity.webblogg.se/
Martine

Hoppas att du resencerar mcyket från elf, älskar elf och det är verkligen ett budgetmärke

2010-11-24 @ 10:17:46

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy