MAC Venomous Villains


Efter flera års rykten kommer MAC äntligen att släppa en kollektion ihop med Disney - Venomous Villains - enligt WWD.





Kollektionen kommer släppas i September över hela världen, och kommer att innehålla produkter inspirerade av fyra Disneyskurkar. Exakt vilka håller MAC hemligt än så länge, men igår la de upp en officiell teaser-video på sin hemsida med ledtrådar.

Vilka skurkar tror du att kollektionen kommer att innehålla? =) Mina gissningar är: *SPOILER* Cruella de Vil (från Pongo och de 101 dalmatinerna), Maleficent (från Törnrosa), Queen (från Snövit) och Doctor Facilier (från Prinsessan och Grodan). *SPOILER*




















Kollektionen kommer innehålla läppstift, puder, läppglans och rouge, och prisera kommer att ligga mellan $12 och $29.50.



In English: After several years of rumours, MAC will finally launch a collection in collaboration with Disney - Venomous Villains - according to WWD.

The collection will launch on all locations in September, and will contain products inspired by four Disney villains. Which ones these will be is still kept a secret by MAC, but yesterday they released an official preview video on their website with some clues.

Can you guess which villains that will be featured in the collection? =) My guesses are: *SPOILER* Cruella de Vil (from One hundred and One dalmatians), Maleficent (from Sleeping Beauty), Queen (from Snow White) and Doctor Facilier (from The princess and the frog). *SPOILER*


Lipstick, powder, lip gloss and blush shades will be sold, ranging in price from $12 to $29.50.




Source: Temptalia, WWD, maccosmetics.com





Fia

Är den där karln skurken från Prinsessan och Grodan? Har tyvärr inte sett rullen. Men shit vad jag är exited! Jag hoppas på vackra förpackningar, fräcka färger och i alla fall något rött läppstift ;). Det skulle varit kul om Madam Mim kunde fått vara med på ett hörn, men man kan ju inte få allt ;). Och skönt att de inte tog med Hjärter Dam, det hade varit lite last season. :)

2010-05-19 @ 13:01:17
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Mika

Oj oj oj oj oj!!! Är sjukt uppspelt! Yuuuumm!

2010-05-19 @ 13:17:57
URL: http://getsuperficial.blogg.se/
Maggie Makeup Addict

Jag gjorde nästan i brallan när jag såg detta. Har höga förvätningar på denna kollektion!



Det är Shadow man, The queen, Cruella De Vil och Maleficent jag ser! Tycker Shadow man var ett dåligt val, Jafar eller Gaston hade lätt vart bättre! Men ja, Shadow man är ju lite nyare så det var väl därför :/

2010-05-19 @ 14:08:36
URL: http://maggiemakeupaddict.comm
Emma

Så underbart detta kommer att bli! Längtar redan, detta kommer nog att bli höstens stora snackis :)

2010-05-19 @ 15:42:10
URL: http://emla82.blogspot.com
Jossan

Tror att det kan bli riktigt läckra produkter! Ser verkligen framemot Venomous Villains! Synd att man inte kan köpa MAC online!

2010-05-19 @ 16:14:45
URL: http://tallemaja.wordpress.com
Potatisbruden, <3 x'3

Läste det på Temptalia igår, nice kollektion :D

2010-05-19 @ 16:37:01
URL: http://michiliciousprettiness.blogg.se/
Fridde

Åh, hoppas det är fina grejer, för isf ska jag börja spara redan nu ;D

2010-05-19 @ 17:09:32
A

Blir supersugen på den är kollektionen! Hoppas produkterna är fina:)

2010-05-19 @ 18:54:28
URL: http://bbbu.blogg.se/
Sexy Sadie

Jeg er spent på hva de kommer opp med.

2010-05-19 @ 19:51:02
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net
Xeno

Men, inga ögonskuggor? :/



Om inte förpackningarna är läskigt kliché och sockersöta så ser jag väldigt mycket fram emot det här. :D

2010-05-19 @ 20:31:14
beautymuffin

Oh, det här ser jag verkligen fram emot! :D

2010-05-19 @ 23:16:21
URL: http://beautymuffin.blogg.se/
Andrea

Jag tyckte du sa något om att man skulle kunna köpa

MAC på nätet snart nångång?



Skulle man isåfall kunna köpa detta?

2010-05-19 @ 23:37:18
Andrea/Slams

Ih! Jag som älskar Disney-klassiker ( och samlar på den på DVD ) vill verkligen kasta mig över dessa! =D

2010-05-19 @ 23:48:33
URL: http://slamsfashion.blogspot.com
Lisa Stenberg

Wow! Det ser riktigt spännande ut. Jag köpte precis paint poten "coral crepe" från MAC. Kan verkligen rekommendera den! Har gjort en sminkning med den i min blogg.

2010-05-20 @ 23:22:06
URL: http://lisacatlin.blogg.se/
Honi

Ohhhh det ser spännande ut :) Har faktiskt ALDRIG provat något från MAC så det kanske är på tiden.

2010-05-21 @ 13:06:46
URL: http://honi.blogg.se/
Purity

Fia: Jajamen, visst är det det! Dock hade jag nog velat se Jafar istället för honom, och kanske Magica de Hex eller sjöhäxan Ursula!



Mika: Yay!



Maggie: Samma här! =D Och vi verkar vara på samma spår angående gissningarna =) Håller med om att Jafar hade varit klockren!



Emma: Jag längtar också!



Jossan: Från och med slutet av juni kommer du kunna köpa MAC via kicks.se =)



Potatisbruden: =)



Fridde: Jag ser fram emot kollektionsinfon!



A: Jag med!



Sexy Sadie: Jag hoppas på fina förpackningar =)



Xeno: Det finns ingen information om ögonskuggor, men jag vore väldigt förvånad om det inte kom några ögonskuggor eller ögonskuggspaletter. Är väldigt få MAC-kollektioner som inte har några ögonskuggor i sig! Är ju en skurk-kollektion, så sockersöta förpackningar känns inte speciellt sannolikt =)



beautymuffin: Me 2!



Andrea: Japp det stämmer, från och med slutet av juni kommer man att kunna handla MAC via kicks.se, detta gäller även nya kollektioner!



Andrea/Slams: Den här kollektionen kommer nog bli riktigt poppis!



Lisa Stenberg: Jag pillade lite på den men jag hade tyvärr inte råd, den är himla fin dock!



Honi: Då är den här kollektionen en bra anledning att prova på tycker jag =)

2010-05-21 @ 19:13:25
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy