Frågelåda


När jag såg widgeten bloggsvar hos Bjooti blev jag så impad att jag var tvungen att skaffa en jag med. Med bloggsvar kan ni fråga mig vad ni vill, när ni vill, och alla frågor och svar samlas på en enda sida så du kan söka efter om svaret på frågan du söker redan har blivit besvarad. Dessutom blir det lättare för mig att hålla koll på om det har kommit in nya frågor än om ni lämnar en kommentar i ett gammalt inlägg. Däremot är ni självklart är ni fortfarande välkomna att ställa frågor i kommentarsfältet eller via mail (puritysblogg [at] gmail [dot] com) om ni så hellre vill!

Frågelådan hittar ni en bit ner i vänsterspalten =)



 

 

 

In English: When I saw the blog widget bloggsvar at Bjooti, I was so impressed that I had to get it for myself =) Bloggsvar is a new Swedish questionaire service, where you can ask me what you want, whenever you want, and all questions are being stored so you can search if the question you're about to ask me have already been answered. It's also easier for me to see if you have asked me a new question compared to if you post a comment in an old entry. Of course, you're still welcome to ask me questions in the comments section or via email (puritysblogg [at] gmail [dot] com) if you prefer it that way!

 

You can find the bloggsvar widget in the left sidebar =)






Viola, Killer Colours

Finns bara i vänsterspalten på din startsida. ;)

2010-03-08 @ 16:07:29
URL: http://killercolours.blogg.se/
Purity

Viola: jag hade nån smart tanke bakom varför jag bara skulle lägga den på startsidan, men nu när jag tänker efter så känns det himla dumt att inte peta in den här på inläggssidan med... Tack!

2010-03-08 @ 16:17:29
URL: http://purity.webblogg.se/
Maggie Makeup Addict

Haha, jag tänkte tipsa om samma sak som Viola, att du borde ha den på inläggssidan med :)

2010-03-08 @ 16:32:02
URL: http://maggiemakeupaddict.com
mathilda

Hur får du så fina bilder på din make ? Jag har försökt att ta kort på min make up, läppar och det men det blir inte bra! Vad gör du ? :)

2010-03-08 @ 17:33:56
URL: http://stylemathilda.blogg.se/
Purity

Maggie: hehe. Man kan inte vara smart jämt ;-)



mathilda: jag fotar med manuella inställningar på min systemkamera i direkt dagsljus. Ställ dig i ett fönster, då blir det bra och jämnt ljus. Testa att ställa vitbalans, slutartid och ISO manuellt, och skippa blixten. Det brukar gå att ställa in på i princip alla digitalkameror så det brukar gå att få bra bilder med kompaktkameror också så länge man vet hur man ska ställa in den =) lycka till!

2010-03-08 @ 18:28:22
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy