e.l.f


I fredags fick jag ett paket på posten med lite produktprover från budgetmärket e.l.f som jag ska få testa. Superkul med tanke på att jag inte har testat nåt från märket än och är jättesugen på utbudet!

De produkter jag fick hemskickade var mineral foundation i nyansen light, mineral lipstick i färgen natural nymph och deras nya cream eyeliner i färgen black. Mitt första intryck av produkterna var att de känns otroligt lyxiga för att vara så pass billiga; förpackningarna känns rejäla och är stilrena och har snygg design. Jag är mest sugen på att testa cream eyeliner och se hur den beter sig jämfört med fluidlines från MAC! Jag tänkte skriva lite mer om varje produkt var för sig sen när jag har testat dom ordentligt, men under tiden kommer här lite produktbilder =)












In English: I got a package in the mail with product samples that budget brand e.l.f sent me to try out. I'm really excited about these since I haven't tried the brand yet and I'm really curious about their products!

The products I got sent to me were mineral foundation in light, mineral lipstick in natural nymph and their new cream eyeliner in black. My first impression of the products were that they felt really luxurious for being so cheap; the packaging feels sturdy, clean and have a nice design. I'm most curious about the cream eyeliner and how it is compared to the MAC fluidlines! I'll write more about the products separately when I've tried them out properly, but here are some product pictures in the meantime =)





Emilie

ooooh, jag vill med få e.l.f hemskickat till mig :P Du måste visa allt, fast, det vet jag ju att du kommer göra ^

2010-03-28 @ 14:49:55
URL: http://vintertroll.blogg.se/
Pinch

Cool! I can't wait to hear your opinion, I've been keen to try some of their products, but it always helps to have your opinion on something =)

2010-03-28 @ 15:36:50
URL: http://pinchypea.ch
Purity

Emilie: Jag ska testa och swatcha allt den närmaste veckan hade jag tänkt! =)



Pinch: I'll try to work my way through these, swatch and review them within a week or so =)

2010-03-28 @ 15:44:37
URL: http://purity.webblogg.se/
Emilie

Härligt, då får jg något att gotta mig i :P

2010-03-28 @ 16:49:27
URL: http://vintertroll.blogg.se/
bella

Ooh, swatch på läppstiftet önskas!! såg ju supersnyggt ut! :)

2010-03-28 @ 17:37:24
URL: http://bellaplutt.blogspot.com
Pinch

I didn't mean to push in any way, sweetie! I hope you'll enjoy the holy week with family and friends!

2010-03-28 @ 21:21:02
URL: http://pinchypea.ch
Purity

Emilie: hehe ;-)



Bella: det kommer!



Pinch: awh, you're too sweet =) the same to you hun, have a great Easter weekend!

2010-03-29 @ 00:11:03
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy