Färgjämförelse: China Glaze Cherry pie vs. Rasberry festival


Andrea ville se en färgjämförelse mellan nagellacken Strawberry festival och Cherry pie, båda från China Glaze-kollektionen Summer days. De är ganska lika varandra, både i flaskan och på nageln, men de är inte dupes - Cherry pie har en orange bas, och Strawberry festival har en rödrosa bas - båda har dock samma blå, lila och rosa microglitter. Svårt att välja en favorit, båda är fina på olika sätt!




In English: Andrea wanted to se a colour comparison between the nail polishes Strawberry festival and Cherry pie, both from China Glaze collection Summer days. They are pretty similar, both in the bottle and on the nails, but they are not dupes - Cherry pie has an orange base, and Strawberry festival has a pinkish red base - both of them have the same blue, purple and pink micro glitter, though. It's hard to pick a favourite, I like them both!





Potatisbruden ~ Michilicious

Båda är såå fina! ~

2010-06-20 @ 21:06:57
URL: http://michiliciousprettiness.blogg.se/
Maggie Makeup Addict

Superfina båda två! Kan inte bestämma vilket jag gillar mest...

2010-06-20 @ 21:19:02
URL: http://maggiemakeupaddict.com
Kerstin

Jag gillar båda två! Nya bloggdesignen är också finfin =)

2010-06-20 @ 22:45:05
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Andrea

Tack! :D



Jag gillar nog Raspberry mest, vilket jag trodde. Visste däremot inte att det var ett så fint, lite kontrasterande kallt skimmer i Cherry Pie!

Gillar ju båda, vill egentligen ha hela Summer Days Coll. en dag, men satsar nog på Raspberry i första hand! Tack igen Sanna :)

2010-06-20 @ 23:08:46
Anonym

Raspberry festival var fin!

2010-06-21 @ 13:14:45
URL: http://summersenseblogg.se
Purity

Potatisbruden: Ja, visst är dom!



Maggie: Samma här, dom är fina båda två på olika sätt!



Kerstin: Tack! =)



Andrea: Så lite så! =)



summersensblogg.se: det pryder mina naglar just nu faktiskt, me like!

2010-06-21 @ 14:56:48
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy