MAC - Haute & Naughty lash collection


I höst landar en riktigt spännande mascara i de svenska MAC-diskarna - Haute & Naughty lash. Mascaran har två öppningar för samma borste - en som ger lite mascara på borsten för längd och separation, och en som ger mycket färg på borsten för volym och definition.


MAC Haute & Naughty lash
Release date: June 28th @ Nordstrom & MAC online / August 19th @ Nordstrom / September 16th @ all locations 2010 (US/Canada), October 2010 (International)


Leading the kind of double life that doesn’t land you in the tabloids is easy with Haute & Naughty Lash.  So smart with its two-in-one dual wiper system, you choose if you want defined lashes for day, or instantly combed volume for evening.  Use the small orifice for a natural end look. the large orifice for major drama, all-in-one!


First at MAC, this innovative, unique, double-duty development is the clever new way to customize lashes… select and shimmy brush from root to tip for desired effect.


State-of-the-art conditiong and hydrating formula prevents parching, flake-outs.

A one-for-all winner!




Haute & Naughty lash ($18.00 / 205 SEK) (Permanent)
  • Haute & Nauhty black - black



 

 

 

Jag är riktigt nyfiken på den här mascaran, och det gör ju inget att förpackningen är döläcker den heller! Den är lite dyrare än vanliga MAC-mascaror, men man får ju trots allt två mascaror i en. Den här tänker jag definitivt prova när den släpps här i Sverige!

 

 

 

In English: This fall, MAC releases a new exciting mascara - Haute & Naughty lash. The mascara has got two caps for the same wand - one that adds less mascara to the wand for length and separation, and one that adds more mascara to the wand for volume and definition.

 

I'm really curious about this mascara, and it doesn't hurt that the packaging looks gorgeous! It's a bit more expensive than the other MAC mascaras, but you do get like two mascaras in one. I'll definately try this one out when it comes to Sweden!

 

Source: Temptalia





Litenoumjuq

Helt klart kul idé, men är det verkligen två olika mascaror?, det är inte bara så att den glittriga prylen drar bort mycket överflödig mascara när man låter den sitta kvar på burken?

Jag ställer mig lite nyfiken till hur den fungerar, om det är samma mascara i olika mängder eller större skillnad. Men jag kan tänka mig att de lyckats med en riktigt bra allroundmascara ifall den verkligen fungerar bra på båda sätten.

2010-07-05 @ 11:35:53
Purity

Litenoumjuq: det är en mascara med två öppningar för samma borste som drar bort olika mycket överflödig produkt, men det blir ju som "två olika" eftersom den ena öppningen ger mindre mascara på borsten och är därmed lätt att bygga längd med, och den andra ger mer mascara på borsten och är därmed lätt att bygga volym med.

2010-07-05 @ 12:08:03
URL: http://purity.webblogg.se/
Linnea

Oj! Vilken smart grej, ser fram emot att få prova den.

2010-07-05 @ 12:24:30
URL: http://linneadaisy.wordpress.com/
Emma

Och detta kommer jag att skippa helt :) Är så nöjd med min Opulash!

2010-07-05 @ 12:25:54
URL: http://emla82.blogspot.com
Josephine (Makeuponista)

Vad kul, ser fram emot att testa den! :)

2010-07-05 @ 12:35:32
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Josefin

Jättefin o bra blogg du har! :D

2010-07-05 @ 12:58:54
URL: http://josefiiinss.blogg.se/
Maria

den måste jag köpa, mest för förpackningen iof

2010-07-05 @ 13:38:45
Honi

Dösnygg förpackning iallafall, skulle vara kul att testa :)

2010-07-05 @ 19:05:07
URL: http://honi.blogg.se/
Gabriella

Nej, vad cool idé! Kan tänka mig att det blir en mascara som man kommer höra mycket om. Jag blev nyfiken på den, kommer nog testas. (:

2010-07-05 @ 19:37:32
Purity

Linnea: visst är den!



Emma: Opulash är jag sugen på men har inte testat än, kör studio fix lash just nu. Plush lash är min eviga favorit än så länge men jag är alltid sugen på att testa nya!



Josephine: jag med!



Josefin: tack, kul att du har hittat hit! =)



Maria: eller hur, skitsnygg design på hylsan =D



Honi: håller med!



Gabriella: jag ska se om jag kan få hem ett ex från USA och testa så snart som möjligt =)

2010-07-05 @ 20:39:34
URL: http://purity.webblogg.se/
Michilicious ~

Me wants xO Jag behöver ändå ny mascara snart, om jag ska följa bäst före-datumen >.> Men jag kanske provar nåt som finns att köpa på H&M xD

2010-07-05 @ 22:21:23
URL: http://michiliciousprettiness.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy