Fråga Purity round 3


Nu var det ett tag sedan vi hade en frågestund här på bloggen, så jag tycker vi kör igång en eller vad säger ni? =) Ni är välkomna att fråga mig (nästan) precis vad ni vill, oavsett om det är skönhetsrelaterat eller inte.

Frågestunden kommer att vara öppen i en vecka, fram till onsdagen den 14 juli 2010 kl 16:00. Efter det kommer jag att samla alla frågor och svara på dom i ett separat inlägg.




Psst, ni har väl inte missat att ni kan ställa frågor och läsa svar på andras frågor när ni vill via min bloggsvar-sida? Frågelådan hittar ni en bit ner i vänsterspalten!




In English: It's been a while since I had a question session here at the blog, so let's do another one shall we? =) You're welcome to ask me (almost) anything you like, wether it's beauty related or not.

The session will be open for a week, until Wednesday june the 14th 2010, 4pm (CET). After that, I will answer all the questions in a separate entry.


Psst, did you know that you can ask me questions and read my answers to other people's questions whenever you like through my bloggsvar page? You can find the question box in the left column!





Marina

Kan du berätta om dina hudvårdprodukter? Har du problem hy?

2010-07-07 @ 17:24:30
Nadja

1. Hur tar du bort ditt smink? Vilka produkter använder du osv. ? :)



2. Funkar MACs paint pots som en ögonprimer?

2010-07-07 @ 18:32:01
signe

vilket är dit favorit smink märke? (om mac ej räknas)

2010-07-07 @ 19:43:04
Caroline

skulle du inte kunna göra ett "MAC-starter-kit"-inlägg där du tipsar om vad du tycker man ska satsa på först hos MAC?

2010-07-07 @ 19:56:19
Lisa

Jag undrar om du skulle kunna tipsa hur man tar bra foton på sin ögonmake. Vilka inställningar som är bra på kameran och vad man ska tänka på och så :)

2010-07-07 @ 22:03:04
URL: http://lisacatlin.blogg.se/
Ida

Kan vi få se alle mac pallettene dine?

Hvor gammel er du?

Skal du noen gang lage videoblogg?

Utrolig bra blogg <3

2010-07-07 @ 22:44:29
Anne

Jag är ute efter tre skuggor från mac för att göra en naturlig make med lite smokey-eyekänsla.

Jag behöver en highlighter, något att skugga med och något lite mitt emellan. Vilka skuggor rekommenderar du?

2010-07-07 @ 22:53:22
sae

2010-07-08 @ 05:47:03
Anonym

Min hud är sjukt torr och det ser så fult ut när man lägger på smink. Ibland samlas det i fläckar liksom. Jag peelar och använder fuktmasker, men ibland hinner man ju inte... hur lägger man på smink snyggast när man inte har hunnit?



Har du förresten något bra tips på ögonkräm (eller något motsvarande)? Främst återfuktande, när jag har mineralsmink på mig blir det nästan smårynkigt under ögonen, så vill man ju inte ha det när man är 19! Haha :P



Tack för en bra blogg!

2010-07-08 @ 22:21:12
Litenoumjuq

Skulle du kunna tipsa om en bra flytande foundation som lämpar sig till studiofoto (dvs inte SPF och inte skimmer) inte för täckande men som jämnar ut hudtonen och dämpar flammighet lite. (Jag har mycket ljus normal (åt torra hållet) hud med knappt några pormaskar)

Den måste inte finnas i extremt ljusa färger då jag alltid måste blanda upp med vit foundation ändå, men det är att föredra

2010-07-09 @ 15:09:34
Malin

Jättefin och inspirerande blogg, tack för den :)



Hur fäster du stenar på naglarna? Har tidigare prövat både nagellim och vanligt nagellack utan något vidare resultat. Har du några tips?

2010-07-12 @ 22:40:40
Eme

Hej! Jag mitt Konad kit igår och jag undrar bara ungefär hur lång tid det tog för dig att lära dig hur man gör det bra och snyggt?

2010-07-14 @ 15:57:35
URL: http://fairygloss.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy