Nya Konadplattor!


Som ni kanske vet så är jag väldigt förtjust i att dekorera naglarna med Konads stämplingsteknik - mer om hur man gör kan ni läsa här. På Konads koreanska hemsida har det nyligen kommit upp 9 nya bildplattor som tydligen snart landar här för oss i väst med! Jag hade dock velat se fler heltäckande mönster, men jag väntar med spänning på att dessa ska komma in till OC Nail Art så jag kan klicka hem platta M76 och M78!



















In English: As you might have noticed, I love decorating my nails with the Konad stamping technique - you can read more about how to do this here. At Konad's korean website, they have recently added 9 new image plates to the range that will be available over here shortly aswell! I must admit that I was a bit dissapointed not to see more full patterns, but I'm really looking forward to see them at OC Nail Art so that I can order image plate M76 and M78!


Image credit: Konad.co.kr




Josephine (Makeuponista)

Vill ha ,ehm... alla ;P

2010-01-18 @ 21:59:10
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Anonym



Om jag skulle typ, gifta mig med en blogg, så skulle det vara din :D Dina sminkningar är breath-taking och jag snappar alltid upp något nytt då jag tittar in. Och det är du som är evigt skyldig till att jag fastnat i konad och UDPP-träsket. Något jag kan leva med, min karl subvetionerar och ja, många med mig därute är glada över :D



2010-01-19 @ 00:06:03
Pamsan

Platta s10 var ju för söt och m79 är jag väldigt förtjust i tack vare prickarna och molnen. :)

2010-01-19 @ 12:38:55
URL: http://pamsan.wordpress.com
Purity

Josephine: Haha! Go get them!



Anonym: Nämen =D Gud vad glad jag blir! Dagens kram till dig!



Pamsan: Jag funderade lite på M79 just för prickarna, men sen kom jag på att jag faktiskt kan göra dom med en dotting tool... Men molnen ÄR väldigt söta, fatta vad snygga dom skulle vara i vitt på en klarblå bakgrund! =D

2010-01-19 @ 14:48:24
URL: http://purity.webblogg.se/
Jennie

Jag vill ha den sista, letat efter sånt. Var kan an hitta det? :)

2010-04-12 @ 09:20:24
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Purity

Jennie: www.ocnailart.com, www.nagelshop.se och www.nelly.com är några återförsäljare som säljer Konad!

2010-04-12 @ 10:26:00
URL: http://purity.webblogg.se/
Pillan

På välaboden.se finns det också

2010-08-13 @ 19:33:00

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy