Protestlista mot nya reklambannern


Som väntat är det fler än jag som totalt lackat ur på Bloggshopppen-bannern som idag började rulla i nederkanten på alla blogg.se's bloggar.

Blogg.se har länge varit en av få bloggportaler som inte bombar sina användare med hutlösa mängder reklam. Som jag skrev i mitt förra inlägg går det att dölja den med program som t.ex. Adblock, men det är viktigt med en öppen ren protest för att blogg.se ska märka av missnöjet över huvud taget.

Vill du också visa ditt missnöje mot den här typen av annons-bombning? Viola som bloggar på Killer Colours har dragit igång en namninsamling i protest mot den fula bannern.



Skriv på protestlistan HÄR, och sprid länken vidare!



PS: Glöm inte att du måste klicka på en verifieringslänk som du får via e-mail, annars kommer inte din underskrift med.




novalie

Hoppas verkligen det hjälper för det är verkligen störande=(

2010-12-21 @ 18:40:46
URL: http://nowalie.blogg.se/
CarolinePralin

Jag skrev precis under! Hoppas det får dom att tänka till, och tänka om.

2010-12-21 @ 18:47:12
URL: http://carolinepralin.blogg.se/
Martine

Skrev på, hoppas många skriver på och att de förstår att detta bara gör folk förbannade och irriterade. Förhoppningsvis så tar de bort det då

2010-12-21 @ 19:36:59
Jennifer

Åhhh vill inte heller ha den där!!!



Kram Jen

2010-12-21 @ 20:31:30
URL: http://nozlihn.blogg.se/
Veronica

Så irriterande och fult. Det är om möjligt ännu fulare när man försöker läsa bloggen i mobilens webbläsare. Jag har skrivit på namnlistan.

2010-12-21 @ 22:01:29
URL: http://beautyplace.blogg.se/
Michilicious ~

Den försvann! :O

Hoppas det inte bara är min dator, och att den inte kommer tillbaka!

Jag skrev på listan iaf.. :P


Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy