MAC - Stylishly yours collection


Strax efter jul lanserar MAC en färgsprakande kollektion som går i lila, rosa, rött och orange med bland annat nya läppstift, pigment, en ny fluidline och cream colour bases. Tyvärr verkar det inte som att vi får den här kollektionen till skandinavien =/ Synd, jag var speciellt sugen på pigmenten, kanske får ta och se om man kan få något langat från USA... Här kommer i alla fall kollektionsinfon!


OBS! Denna kollektion kommer tyvärr inte till oss i Skandinavien.


MAC Stylishly yours
Release date: December 26th 2010 (US/Canada), Unknown 2011 (International)





Lipstick ($14.50)
  • Style Curve - Bright violet purple (Cremesheen) (Limited Edition)
  • Something New - Creamy bright blue pink (Amplified Creme) (Limited Edition)
  • Neon Orange - Bright clean orange (Amplified Creme) (Permanent at PRO)
  • Cockney - Sheer yellow red with multi-dimensional pearl (Lustre) (Permanent now) (Repromote from Euristocrats, ’09)

Lipglass ($14.50)

  • Clear - Clear (Permanent)

Pigment ($19.50)

  • Madly Personal - Bright pink (Limited Edition)
  • New Fixation - Bright fuchsia red with soft pearl (Frost) (Limited Edition)
  • Follow Your Fancy - Bright coral with pearl (Frost) (Limited Edition)
  • Violet - Violet with pink pearl (Frost) (Permanent)

Cream Colour Base ($16.50)
  • Tickle Me Pink - Poppy creamy bright pink (Limited Edition)
  • Movie Star - Mid-toned blue red (Limited Edition)
  • Madly Magenta - Magenta purple (Permanent at PRO)
  • Virgin Isle - Clean, bright coral red (Permanent)

Fluidline ($15.00)

  • Dark Diversion - Blackened plum (Limited Edition)
  • Blacktrack - Flat black (Permanent)

Beauty Powder ($25.00)
  • Too Chic - Soft peachy cream with fine shimmer (Limited Edition)
  • Play It Proper - Pastel soft pink with sparkles (Limited Edition)

Zoom Lash Mascara ($14.00)
  • New Hue - Blackened burgundy

Brush ($17.50)
  • 208 - Angled brow brush (Permanent)




Cream colour bases: Tickle me pink, Movie star, Madly magenta, Virgin isle
Fluidlines: Dark diversion, Blacktrack




Lipsticks: Neon orange, Something new, Cockney, Style curve



Pigments: New fixiation, Violet, Follow your fancy, Madly personal



Beauty powders: Play it proper, Too chic




Något ni blir sugna på? Pigmenten Madly personal, New fixiation och Follow your fancy, samt fluidlinen Dark diversion står på min önskelista =)



In English:
Shortly after christmas, MAC releases a colourful collection in purple, pink, red and orange with some new lipsticks, pigments, a new fluidline and some cream colour bases. Unfortunally, it seems like we won't get it here in scandinavia =/ which is really a shame, I'm really liking the look of the pigments especially, I might have to have these CP:ed from the US...

See anything you like? The pigments Madly personal, New fixiation and Follow your fancy, and the fluidline Dark diversion is on my wish list =)


Source: Temptalia




Viktoria

Dark Diversion såg väldigt fin ut :D Synd att den inte kommer till Sverige hehe

2010-12-18 @ 10:54:26
Michilicious ~

Meh, det var ju snygga grejer ju D: Då kommer man väl inte kunna köpa från Kicks hemsida heller??

Aja, eBay is your friend.. VwV''

Aila

Inte alls mina färger så jag sörjer inte att kollektionen inte kommer till Sverige;)!

2010-12-18 @ 12:36:45
Efwa

Ohhh, pigmenten var jag himla sugen på måste jag säga!!!

2010-12-18 @ 12:42:23
Shamini

Jeg har det samme på ønskelisten min som du har :)

2010-12-18 @ 12:43:12
URL: http://diary.shamini.no/
Pinch

Dark Diversion! It looks so gorgeous :)

2010-12-18 @ 13:37:14
URL: http://pinchypea.ch/
Honi

Båda fluidlinersarna blir jag riktigt sugen på :)

2010-12-18 @ 13:42:22
URL: http://honi.blogg.se/
Linda

Nej, det var faktiskt inget som väckte min längtan den här gången men det ska man väl vara glad för eftersom kollektionen inte kommer hit.

2010-12-18 @ 14:10:43
URL: http://lineofbeauty.blogg.se/
Emilie

Åh, dumma sminkulandssverige! Jag tyckte Follow your fancy och Madly personal ser jättefina ut :O

2010-12-18 @ 17:59:53
URL: http://vintertroll.blogg.se/
Jennifer

Kolla om dom får in den på www.strawberrynet.com :)



Kram Jen

2010-12-18 @ 18:14:49
URL: http://nozlihn.blogg.se/
Emma

Det var inget här som lockade mig speciellt kanske det mörkt lila läppstiftet Style Curve. Satsar mer på Cham-Pale.

2010-12-18 @ 18:56:26
URL: http://emla82.blogspot.com
Vicky

Åh! Måste bara säga att jag älskar din blogg!

2010-12-18 @ 19:03:08
URL: http://metalbones.blogg.se/
CaZz

ahhhhhhhhhhh Virgin isle!!!! Som jag har längtat!

2010-12-18 @ 21:07:14
CaZz

Ser nu att den inte kommer till Sverige snyft

2010-12-18 @ 21:08:34
linda

gud vikken underbar kollektion1 ;D

haha

2010-12-19 @ 10:04:11
URL: http://lindshe.blogg.se/
jesi

Tur att man ska till NYC då ;)

2010-12-19 @ 10:34:47
URL: http://jesi.blogg.se/
Purity

Viktoria: Ja den var jag också sugen på...



Michilicious: Kicks.se är ju en svensk webshop, så kommer den inte till Sverige så kommer den inte dit heller, tyvärr.



Aila: Tur i oturen!



Efwa: Jag med!



Shamini: Great minds think alike? =)



Pinch: I knooow!



Honi: Blacktrack är som tur är permanent =)



Linda: Ja ibland blir man glad när kollektionerna som inte kommer hit inte lockar!



Emilie: Eller huuur, skittråkigt!



Jennifer: strawberrynet får inte in kollektionerna, är skeptisk över huvud taget mot dom då folk har fått fake MAC-produkter därifrån i omgångar =/



Emma: Det är synd att cham-pale inte kommer innan nyår, perfekta nyårsprodukter ju!



Vicky: åh, tack! Välkommen hit =)



CaZz: Visst är det synd! =(



linda: Värsta färgklicken!



jesi: Lyckost!

2010-12-19 @ 16:17:24
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy