FOTD av Efwa: October love

 

October Love

 

Eyes

  • Too Faced Eyeshadow insuranse
  • MAC Paint pot Painterly
  • NYX e/s October sky
  • MAD Day Dreamer
  • MAD Lots of love
  • TMM Storm
  • FACE Mist
  • MUS White
  • E. Funkhouser gel liner Black
  • Lumene Exellength Mascara Brun (brown)

Eye brows

  • MUS Tri brow








Josephine (Makeuponista)

Jättefina färger!

2010-08-15 @ 17:00:58
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Michilicious ~

Fint! ~ ♥

Cyt

DU har sjukt snygga ögonbryn :)

2010-08-15 @ 18:17:40
URL: http://lennhammer.wordpress.com
Efwa

Josephine: Tack! Var lite tveksam när jag satte igång, men det blev ju faktiskt bra.



Michilicious: Tack gulle dig.



Cyt: Vad roligt att du säger det för det är de mest bångstyriga rackare som finns tror jag. Den ena växer i en vinkel och den andra i båge, en har nedåtväxande hår, den andra uppåt. Inget vax eller gel fungerar, bara att stå ut.

Men, det bästa är att man kan tycka olika bra om dem beroende på vilket humör man är ;-)

2010-08-15 @ 19:01:52

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy