Blue India


Jag funderade till och från om jag skulle köpa det råsnygga gråblå krämlacket Blue India från MAC-kollektionen Give me Liberty of London eller inte - jag bestämde mig för att avvakta med att bestämma mig tills kollektionen släpptes i Sverige och beställde det alltså inte med lasset från USA jag fick förra veckan, men när kollektionen släpptes igår så kunde jag inte motstå det längre.






Desvärre så befann sig min plånbok i min mammas handväska hela dagen igår eftersom jag glömt ta upp den efter att vi hade varit och handlat och jag inte hade orkat ta med mig min egen handväska, så planen att shoppa loss på lacket efter skolan sprack rätt rejält. Vilken tur att min kära mamma är så snäll att hon erbjöd sig att åka och handla lacket åt mig efter jobbet, och dessutom betalade hon det åt mig med som en liten pepp-present =D Tack snälla snälla mamma!









Visst är Blue India läckert? Jag har inget lack som liknar det i min samling, och jag är väldigt glad att jag bestämde mig för att hugga det, annars hade jag antagligen ångrat mig lagom tills att det var slut i diskarna...

Köpte ni något när Liberty of London-kollektionen släpptes igår, eller planerar ni några framtida köp?




In English: I debated for a while whether I should get the gorgeous blue grey polish Blue India from the MAC collection Give me Liberty of London or not - I decided to wait with my desicsion until the collection was released in Sweden and didn't order it with the other stuff I got in my US package last week, but when the collection launched here yesterday, I couldn't resist it any longer.

Unfortunally, my wallet was in my mum's purse all day yesterday since I had forgot to take it back after we went shopping and I didn't feel like bringing my whole purse, so my plan to pick up the polish after school failed miserably. I'm a lucky girl though, since my dear mum decided agreed to pick it up for me after work, and she payed for it aswell as a small pick me up-present =D Thank you so much mum, you rock!

Isn't Blue India simply gorgeous? I don't have anything like it in my collection, and I'm really glad that I decided to get it. Otherwise, I would probably have kicked myself for not getting it when it is sold out...

Did you get anything from the Liberty of London collection?




Emilie

Det är verkligen råsnyggt! :) Om jag hade haft pengarna och en macdisk hos mig hade jag köpt det :P

2010-04-16 @ 10:28:55
URL: http://vintertroll.blogg.se/
Maggie Makeup Addict

Det ar hur fint som helst! Onskar att det hade kommit hit med...

2010-04-16 @ 12:21:56
URL: http://maggiemakeupaddict.com
Emma

Jag köpte detta, det var svårt att motstå :)

2010-04-16 @ 18:58:08
URL: http://emla82.blogspot.com
funambuline

I got Indian Blue also and I love it !



It's even prettier with a matte top coat !

2010-04-16 @ 19:34:31
URL: http://funambuline.unblog.fr
Purity

Emilie: Awh, men snart kommer du kunna handla MAC på nätet ju!



Maggie: Så himla trist att dom inte fick in det i Shanghai, hoppas du får tag på det på annat sätt =/ Säg till om du vill ha det langat så ska jag se vad jag kan göra!



Emma: Eller hur, så jäkla fint!



funambuline: Oooh, I have to try that one out, thanks for the tip!

2010-04-18 @ 10:46:45
URL: http://purity.webblogg.se/
Andrea

Ville se en mani med detta!

2010-04-18 @ 14:31:59

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy