Sammanfattning av Dödssynder-temat


Nu är jag äntligen klar med mina tolkningar av de sju dödssynderna, efter mycket om och men =) Det har varit jättekul att göra alla, men mina favoriter är nog Vällust, Avund och Vrede. Vilka är era favoriter?






Samtliga miniatyrer är klickbara, och ni kan hitta de separata inläggen nedan.

Högmod
Girighet
Vällust
Avund
Frosseri
Vrede
Lättja



In English: I'm finally done with my interpretations of the seven deadly sins, and it's been so much fun to do them all! My favourites are Lust, Envy and Wrath. Which are yours?

All of the pictures are clickable, and you can find the separate entries below.

Vanity
Greed
Lust

Envy
Gluttony
Wrath
Sloth





Jeanette

Svårt att säga. Alla är fina och talangfullt gjorda. Men Lust och Envy är nog mina favoriter tror jag! Dem var du jättefin i!

2009-10-22 @ 13:09:54
URL: http://jeanettesvard.blogg.se/
Nilla

Jag tycker att alla är skitsnygga och det är en cool idé! :D

2009-10-22 @ 14:13:20
URL: http://niiiiilla.blogg.se/
Erika

högmod och frosseri :)

2009-10-22 @ 14:15:43
URL: http://fulaerika.blogspot.com
Veronica

Mina favoriter är Lust och Envy :)

2009-10-22 @ 16:06:22
URL: http://macaddicteds.wordpress.com
Sexy Sadie

Jeg elsket Lust.

2009-10-22 @ 16:18:28
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net
Matilde

Vällust och avund är mina absoluta favoriter. Jag måste också testa att göra så pass avancerade sminkningar, det verkar vara jätteroligt! Och du är verkligen superduktig måste jag säga :)

2009-10-22 @ 17:14:35
Andrea

Är nog definitivt högmod och frosseri!! :)

2009-10-22 @ 18:14:37
Carolina

Av alla synderna fastnade jag mest för Vällust, den toppade allt med effekten av spetsen! De två andra jag favoriserade direkt var Avund och Högmod! ;)

2009-10-22 @ 21:20:43
Vicky

Högmod, vällust och vrede är mina favoriter! Grymt snyggt!

2009-10-23 @ 01:41:45
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Emma P

Du har gjort ett fantastiskt arbete med dödssynderna! Högmod är min favorit därefter vällust, men alla är fina och fantasifulla, himla bra jobbat verkligen!!!

2009-10-23 @ 12:14:59
Lea (Marisu)

Jättkul tema tycker jag. Alla har varit bra och kul följa. Mina favoriter är lust och greed.

2009-10-23 @ 16:04:16
Purity

Tack alla för alla söta kommentarer, jag har en idé på nästa tema som jag hade tänkt dra igång med snart!

2009-10-25 @ 16:00:25
URL: http://purity.webblogg.se/
Andrea

De här är ju så coola/snygga/härliga/vackra/fantastiska att jag inte vet vad jag ska säga!

Superbra gjort, och kul tema! :D

Vackrast tycker jag nog Fåfänga och Vällust är, men svårt för jag älskar alla!

2010-02-28 @ 01:47:51

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy