Halloweennaglar


Dom här naglarna gjorde jag faktiskt i slutet av september, till en tävling hos Sasse's 'nad Stamping Stampede, så nu när Halloween börjar närma sig tänkte jag att det kunde vara kul att posta dom här på bloggen med =) Jag började som vanligt med ett lager China Glaze strong adhesion base coat, och sen lackade jag 3 lager med China Glaze style wars. Spindelnäten målade jag på fri hand med svart akrylfärg, och spindlarna stämplade jag med Konadplatta M1 och Konads svarta speciallack. Avslutade med ett lager fast dry top coat från Seche Vite. Dom blev inte perfekta, men himla roliga!












In English: I acctually did these nails at the end of september for a contest over at Sasse's 'nat Stamping Stampede, so now that halloween draws nearer I thought it would be fun to post them here on my blog aswell =) I started with a coat of China Glaze strong adhesion base coat, and then I did three coats of China Glaze style wars. I freehanded the spider webs with black acrylic paint, and I stamped the spiders with Konad image plate M1 and Konad black special polish. I finished with a coat of fast dry top coat from Seche Vite. They're not perfect, but they are so much fun!





Josephine- Makeuponista

Jättefina och häftiga =)

2009-10-19 @ 10:14:03
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Maggie

Hur festliga som helst! Och riktigt tjuiga med :D

2009-10-19 @ 11:26:22
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Sexy Sadie

Gud så bra. Elsker neglelakk i orange/cobber toner ilag med svart.

2009-10-19 @ 15:51:54
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net
Marie

Tycker det är skitsnyggt att spindelnäten inte är på alla naglar, och inte på samma ställe, ser inte så tillrättalagt ut och det gillar jag!

2009-10-20 @ 01:16:20
URL: http://fizzivy.blogspot.com
Lalla

Supercoola! :D

2009-10-20 @ 20:36:09
URL: http://julialex.blogg.se/
Purity

Makeuponista: Tack!



Maggie: Jag ska göra nya till halloween :D fast inte likadana. Får se vad det blir!



Sexy Sadie: Tack så mycket!



Marie: Kul att du gillade näten =)



Lalla: Tack! Hur höll dina naglar förresten?

2009-10-21 @ 17:59:10
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy