Purity undrar: Vad önskar du dig i julklapp i beautyväg?



 

 

 

Vad önskar du dig i julklapp i beautyväg? Brukar du ge bort skönhetsprodukter till andra i present?

 

 

Mitt svar: Min önskelista hittar ni här =) Jag tycker det är jättekul att ge bort skönhetsprodukter i julklapp och passar gärna på när tillfälle ges, det finns alltid något att köpa som man vet kommer uppskattas!

 




 

 

 

Purity asks you: What beauty products do you want for christmas? Do you like to give beauty products as gifts to others?

 

 

My answer: You can see my wish list here =) I love to give beauty products as gifts, there's always something suitable for everyone beauty-wise!




Karina

Önskar mig faktiskt en massor MAC-skuggor efter att ha läst DIN blogg ett tag :) verkar vara så klara och fina färger med bra utbud! Dock köper vi inte julklappar till varandra längre, bara till kidsen :)

2009-11-30 @ 20:57:29
URL: http://eotd.blogg.se/
sara - makeupmylife

jag önskar mig nästan bara skönhetsprodukter! kolla gärna in min önskelista här: http://saranilsssoon.blogg.se/2009/november/my-wishlist.html#comment



tack för en bra blogg! :D

2009-11-30 @ 20:58:25
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Purity

Karina: Nämen, så kan det gå ;) Vilka vill du ha mest?



sara: ah, samma här =P Mint candy apple var med på din önskelista med såg jag!

2009-11-30 @ 21:15:36
URL: http://purity.webblogg.se/
Maria

Mac lipglass set och chloeparfymen

2009-11-30 @ 21:16:49
Karina

Tack du :) Tycker dock hela mallen känns väldigt B XP men men, den är ju ganska lätt att förstå sig på (tror jag :o)



Ang. vilka MACskuggor, jösses du, skulle vilja ha varenda nyans :P Älskar de lila, rosa, röda och gröna färgerna!

2009-12-01 @ 04:46:52
URL: http://eotd.blogg.se/
Aranel

Haha, jag har fått kämpa för att få in något annat än skönhetsprodukter i min lista^^ Önskar mig bla Viva La Divas stora palett och sculpt/shaping-puder, och föreslog MAC. Visst kom det ut en sådan duo innan i år? Typ med DSquared(eller vad den hette)-kollektionen eller nåt? Tror du det finns kvar?:P

Jag brukar inte köpa skönhetsprodukter i julklapp (utom när jag var liten och inte hade råd till annat än badkulor till mamma^^) men i år ska jag göra det! Pappa ska få Kings&Queens showergel Nefertiti, den som luktar honung, vilket passar perfekt eftersom han älskar honung.^^

2009-12-01 @ 09:56:36
Veronica

Jag skulle tycka det var skitkul om människor i min närhet var intresserad av skönhetsprylar men det är mest på nätet mina skönhetsvänner finns ;-) Men jag smyger alltid med något som kan vara beautyrelaterat till pojkvännen. Bara för att!



Jag önskar mig så mycket i julklapp och jag har egentligen inte gjort någon seriös lista. Jag borde göra en på bloggen, det närmsta jag har kommit var bidraget till Sublims tävling. Det jag helst vill ha är en resa till London så jag kan hälsa på pojkvännen men det är inte så troligt att det blir av.

2009-12-02 @ 17:33:10
URL: http://aspiesinnet.blogspot.com/
Emma P

Jag vill ha massa sminkgrejer, men kommer inte få ngt:( Min pojkvän tycker inte att jag behöver ngt smink och mina föräldrar törs jag inte ens fråga... Skulle dock vilja ha MUS Cover all mix-pennor och Brite Birds bloggkollektion. Ja, jag skulle vilja ha ännu mer, men ligger lågt med sminkgrejer på önskelistan eftersom jag som sagt ändå inte kommer att få något av det.



Förra julen var dock okej ur skönhetssynpunkt, då fick jag en vågtång och Silverstroke, så okej, ska inte gnälla.

2009-12-04 @ 11:32:36

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy