Purity undrar: Vad använder du för hårvårdsprodukter?

 

 

 

 

Vad använder du för hårvårdsprodukter? Använder du några stylingprodukter?

 

 

Mitt svar: Jag använder schampo och balsam från Redkens Colour extend-serie till tvätt, och är fortfarande på jakt efter en bra inpackning. De stylingprodukter jag använder är mousse och hårspray, för tillfället en mousse från Björn Axén och en spray från Schwarzkopf Taft. Någon gång i månaden kanske använder jag torrschampo som en nödlösning om jag inte hinner tvätta håret.

 




 

 

 

Purity asks you: What hair products do you use? Do you use any styling products?

 

 

My answer: I use shampoo and conditioner from Redken's Colour extend series, and I'm still on the hunt for a good treatment. I use mousse and hair spray as styling products, at the moment I use mousse from Björn Axén and spray from Schwarzkopf taft. From time to time, I also use dry shampoo as an emergency sollution if I don't have the time to wash my hair!





Elin

Vad fin blogg du har!

2009-11-22 @ 20:56:27
URL: http://elinrobertson.blogg.se/
anki

jag använder hårvård från LUSH.

schampo: BIG, new, the blonde

balsam: veganese, american cream

hårinpackning: marilyn



om jag använder stylingprodukter så använder jag schwartzkopfs dust it för extra boost när det gäller volym. tvättar håret en gång i veckan.

2009-11-22 @ 20:57:58
Adeline

Jag använder schampo och balsam från yves rocher - "PHYTUM ACTIVE ENERGIGIVANDE" (kopierade från hemsidan, därför det blev caps :P) .. ibland använder jag även deras expressbalsam ur samma serie. Ibland använder jag också en lysterspray "PHYTUM ACTIVE FÖR FÄRGAT HÅR" och ibland en gele för kluvna toppar - "PHYTUM ACTIVE VÅRDANDE" ! När jag stylar använder jag dust it och hårspray om jag ska ha i löshår, annars bara (PROFFS) hårspray!

Jag har även alltid inpackningar hemma, men det varierar vilken jag använder, har inte hittat den perfekta än. Man kan säga att jag använder ganska mycket hårprodukter, men inte alla regelbundet :)

2009-11-22 @ 21:35:32
URL: http://adeline.nu
Fia

Jag börjar bli mer och mer hårjunkie, och är ständigt ute efter min heliga graal gällande det mesta i hårväg. Just nu använder jag L´oreal Professional, vitamino color, shampo, balsam och inpackning. Efter tvätt använderr jag leave-inprodukter, för jag har så skadade toppar, men ingen möjlighet att klippa mig. Dessa är också från L´oreal, men tillhör absolut repair-familjen, anti-frizz serum och leave-inbalsam är mina trotjänare. Jag vill ha vooooooolym, så jag har ett ton produkter jag experimenterar med, men just nu vinner L´oreal Fix Design, Lanza Powder Up Texturizer (som Dust It, fast bättre), pinnkam, mer Fix Design och hårspray. :D

2009-11-23 @ 08:17:52
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Lina

Jag använder Matrixe Biolage Hydrathérapie shampoo och balsam, Joico styling gel och hårspray från Tresamme.

Ska nog ta och skaffa mig en bättre hårspray men vet inte riktigt vilken. En riktigt bra hårinpakning står också på min lista. Mitt hår är lite torrt och har en tendens att bli frizzigt.

2009-11-23 @ 09:35:06
URL: http://www.makeitfab.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy