China Glaze Milennium


Jag lackar mig fortfarande igenom min senaste beställning från Trans Design, och idag föll valet på kromlacket Milennium från China Glaze i silver. Milennium ser verkligen ut som aluminiumfolie på naglarna, urläckert! Två lager milennium alltså, och sedan målade jag tipparna i svart med två lager svart krämlack, Liquid Leather från China Glaze. Toppade allt med två lager Seche Vite för att jämna ut strukturskillnaden.












In English: I'm still working my way through my latest nail polish order from Trans Design, and today I chose the silver chrome polish Milennium from China Glaze. Milennium really looks like tin foil on the nails, it's so cool! Two coats of Milennium, and then I painted the tips with two coats of black creme polish, Liquid Leather from China Glaze. I topped everything off with two coats of Seche Vite.




Jill

Wow, de här naglarna äääälskar jag verkligen! seg

2009-12-01 @ 03:31:21

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy