Hello Kitty och Grand Duos


Mina Hello Kitty-produkter samt grand duos är inhandlade, men tyvärr så är dom 57 mil bort, hemma i Stockholm... Ska fundera lite på om det är värt att få dom hitskickade i veckan eller om jag står ut att vänta till den 8 april då jag åker hem. Dilemma och dagens i-landsproblem! Väntar jag så kommer jag antagligen hinna få mina sugarsweet-grejer innan HK och GD, men det är ju inte fy skam heller! Är bara sååå sugen på mina små Hello Kitty-godisbitar, som jag har väntat på dom! Blev dock bara tre produkter ur HK-kollektionen, men ack ack ack så fina dom är... Min syster är snäll och tog lite bilder åt mig på hela härligheten så jag kunde dela med mig lite till er. Swatches och fler bilder kommer så fort jag har lagt tassarna på allt!



Till vänster: Grand Duos. Mitten: invite till PUBs HK-event den 23-29/3, missa inte det (som jag gör, buhuu!)! Till höger: Hello Kitty












Visst är HK-förpackningarna bara to die for?! Längtar som en tok tills jag får bära big bow och nice to be nice på läpparna, och tippy på kinderna... Äger inget BPB sedan innan så tippy ska bli spännande! Grand Duos ser ut som godis, nom nom! Den melerade sidan av moon river blir nog en utmärkt highlighter! Vad tycker ni, ska jag vänta i 2½ vecka på mina nya älsklingar, eller vill jag ha dom på posten nu?




Josephine

Åh, grattis till sötnosarna! :D

2009-03-16 @ 12:16:24
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Emma

Ser riktigt nice ut. Själv var jag inne en runda idag och köpte BPB "Tippy" och TLC "Pink Fish" i GD stod jag och funderade vilken jag skulle ta av Moon river eller Love rock det blev den sista, för att moon river upplevde jag blev väldigt silvrig/vitt aktig. Det blev även två saker till Fix+ och eyeshadow Electra :) Är det inte konstigt att man alltid shoppar loss vis en MAC disk?? :)

2009-03-16 @ 14:49:43
URL: http://emla82.blogspot.com
Kicki

hur mycket kostade grand duo och tippy? :)

2009-03-16 @ 15:35:18
Purity

Josephine: Tack! ;-)



Emma: Jag var också lite sugen på ett TLC men jag skippade det. Jag vägde också mellan love rock och moon river, men det blev moon river eftersom jag redan har två rosa rouge; tippy och dame. Jag handlade i princip bara på Åhléns förut, men jag börjar gå till PUB oftare nu för där är det oftast mindre folk och grejerna finns kvar längre där =) NK gillar jag också, men det är så "långt" dit så dit går jag bara om något är slut på Åhléns eller PUB =P Dumt eftersom allt typ är (eller var i alla fall) en femma billigare på NK än hos de andra två diskarna! Brukar dock bli så att jag går till Åhléns först eftersom dom har pro pans och så...



Kicki: Grand duo - 265 kr, Tippy - 210 kr

2009-03-16 @ 15:39:40
URL: http://purity.webblogg.se/
sminkjante

Vilka läckerbitar.

2009-03-16 @ 16:14:24
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Emma P

Åh vad mkt fint! Grand duo gör mig särskilt exalterad, HK kan jag leva utan... Sminkan ska för övrigt köpa moon river och love rock till mig, så jag väntar också på mac-paket:)

2009-03-17 @ 18:36:26
Purity

sminkjante: Jag längtar tills jag har dom här, min mamma ska skicka allt imorgon! =D



Emma P: Oh, bra val! Vägde mellan moon river och love rock men valde till slut moon river =)

2009-03-17 @ 23:34:40
URL: http://purity.webblogg.se/
CrazyNails

Varför varför köpte jag inget ur Hello Kitty kollektionen när jag var där????

2009-03-21 @ 08:42:55
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy