MAC Wondergrass eyeshadow


Det är en del MAC-kollektioner som jag surar rejält över att jag inte intresserade mig ett dugg av när dom släpptes. En av dom är C-shock, som släpptes våren 2007, med massvis av fina ögonskuggor i starka färger. Romping i rosa lyckades jag få tag på via en pålitlig säljare på ebay, och klargröna Wondergrass damp ner i min brevlåda för någon vecka sedan tack vare söta TheCollector på det internationella skönhetsforumet på Specktra.net. Visst är den sjukt snygg!








In English: There are some MAC collections that I'm really bummed about not being interested in at all when they were released. One of these are C-shock, that was released in spring 2007, with lots of pretty bright eyeshadows. I got the pink eyeshadow Romping through a great seller on ebay, and the green eyeshadow Wondergrass found it's way to my home thanks to the sweet memeber TheCollector on the international beauty forums at Specktra.net. Isn't it gorgeous?!





Minimänniskan

Åh scheisse så avundsjuk jag blir nu!!

Wondergrass är fantastiskt vacker. Det är så himla klent med snygga gröna i MACs permanenta linje, jag är glad att jag åtminstone har Bio Green som är Pro.

Wondergrass kommer nog att vara en oåtkomlig dröm till den repromotas...

2009-07-27 @ 15:38:54
Emma

Riktigt riktigt härlig vår grön :)

2009-07-27 @ 17:29:04
URL: http://emla82.blogspot.com
Purity

Minimänniskan: Jag blev så glad när jag äntligen fick tag på den, håller med om att det saknas en hel del gröna i det permanenta sortimentet! Bio green är ju en hyfsad dupe till wondergrass i alla fall =)



Emma: Som en nyvattnad gräsmatta!

2009-07-27 @ 19:33:19
URL: http://purity.webblogg.se/
Rei

åååh wondergrass! lycko dig! den går ju bara för löjliga pengar på ebay nu:( jag är glad för din skull iaf :P

2009-07-27 @ 20:46:38
cilla

Gd vilken härlig grön färg. Är lite svag förr dessa färger

2009-07-28 @ 09:51:45
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/
Purity

Rei: Förr eller senare dyker guldkornen upp för ett okej pris och då gäller det att hugga åt sig fort som bara den! =)



cilla: Samma här!

2009-07-28 @ 14:25:05
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy