Mavala Freshy


Jag har åkt på en sväng av den alltid lika trevliga vinterkräksjukan, så tills jag är frisk så kommer det nog inte bli några nya FOTDs tyvärr, med tanke på att jag inte har kunnat sitta upp på hela dagen utan att behöva springa och prata med porslinsguden förrän nu, klockan 3 på eftermiddagen och efter att ha tömt min stackars mage på allt den innehöll och lite till... Nåväl, att vara hemma och sjuk ger ju massor med tid för att blogga, så jag tänkte bjuda er på några gamla bilder från 2008 som jag inte har hunnit posta här på bloggen i brist på nya! Först ut blir ett av mina absoluta sommarfavoriter när det kommer till nagellack, knallrosa Freshy från Mavala!






Freshy är som ni ser ett knallrosa krämlack, två lager täcker alldeles lagom och färgen är en perfekt uppiggande sommarfärg! Tyvärr så var det här lacket del av någon LE-kollektion, så det finns nog inte att köpa längre om man inte har riktigt mycket tur. Jag köpte mitt förra sommaren och då fanns det inte många flaskor kvar. Men ser ni det, hugg det på direkten för det är verkligen det perfekta knallrosa lacket!




P'ssion Emelie

Usch, jag lider verkligen med dig. Jag hoppas och tar i trä att jag slipper kräksjukan och flunsan. Sist trodde jag att jag skulle dö.



Krya på dig!

2009-01-19 @ 16:12:40
URL: http://www.pssion.se
inthemake

Ohh hoppas du mår bättre ;) Vilket glassigt lack, kanon!

2009-01-20 @ 15:08:05
URL: http://inthemake.se
Purity

P'ssion Emelie: Tack så mycket för dom söta orden, mår bättre idag och har inte spytt sen igår så det går framåt i alla fall =)



inthemake: Visst är lacket snyggt? =) Mår bättre nu, hoppas jag är helt pigg och kry imorgon!

2009-01-20 @ 19:13:31

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy