MAC - Creme Team collection


Ohooo, en lippie-kollektion i fräscha, krämiga färger nu till våren är precis vad jag har längtat efter! Damn you MAC, hur ska jag ha råd med både det här och Hello Kitty?!


MAC Creme Team
Release Date: February 2009 (US/Canada), Unknown 2009 (International)




Cremesheen Lipstick
  • Creme Cup - Light blue pink (LE)
  • Shy Girl - Coral beige (LE)
  • Crosswires - Pinky orange (Permanent)
  • Lickable - Clean bue pink (LE)
  • Lavender Whip - Lavender (LE)
  • Creme in Your Coffee- Mid-tone brown (LE)
  • Hang Up - Deep berry (Permanent)

Cremesheen Glass

  • Ever So Rich - Sheer Lilac
  • Fashion Scoop - Pale cool baby pink with light pear
  • Boy Bait - Light neutral beige with pearl
  • Partial To Pink - Light creamy yellow pink with light gold pearl
  • Melt In Your Mouth - Mid-tone creamy clean pink
  • Petite Indulgence - Mid-tone bright blue pink
  • Creme Anglaise - Mid-tone neutral mauve
  • Looks Like Sin - Sheer deep berry

Cremestick Liner (Permanent)
  • Sublime Culture - Pink/caramel fusion
  • Pink Treat - Dirty Pink
  • Caramellow - Neutral caramel
  • Velvetella - Blackened plum










Vilka härliga namn, och vilken produktbild! Wow! Melt in your mouth låter som en spännande nyans... Glossen ser verkligen riktigt härligt krämiga ut. Både det lila stiftet och glosset lockar och drar i mig, frågan är bara hur bärbart ett lavenderfärgat läppstift är =P Ska bli spännande att få se dom här produkterna "in action" och se hur glossen ser ut jämfört ett vanligt lipglass. Jag köpte aldrig något creamsheen-stift när dom lanserades sist men jag är riktigt sugen på att testa formulan!

Källa: Specktra.net och Temptalia.com





Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy