Purity recenserar: Marks & Spencer Aloe vera hand & nail cream


Mina händer är i stort behov av fukt, eftersom jag tvättar dom minst 10 ggr om dagen på jobbet och ungefär lika många gånger hemma, och på vintern så tär det på händerna extra mycket... Aloe vera hand & nail cream från Marks & Spencer är den handkräm som bor i min handväska. Egentligen borde jag smörja in händerna morgon och kväll, men tyvärr så är jag för lat och glömsk för det. Men varje gång jag faktiskt plockar fram och använder den så förundras jag över varför jag inte använder den oftare, för den är helt klart en riktigt grym handkräm!


Aloe vera hand & nail cream sjunker snabbt in i huden utan att lämna en fet hinna på händerna. Huden blir mjuk och smidig och håller sig fina hela dagen. Luktar gott gör den dessutom, svagt av gurka och aloe vera. Men det bästa med den här handkrämen måste nog vara priset; runt 13 svenska kronor betalade jag för en tub på 100 ml! Det sämsta är nog att den inte går att få tag på i Sverige, eftersom M&S är ett brittiskt varuhusmärke...

Pris: £1 hos Marks & Spencer
Betyg: 4/5





kotte

den ska jag be min UK-baserade kompis leta reda på :D

2009-02-25 @ 00:28:52
URL: http://ninjaminerals.blogspot.com/
Purity

kotte: Gör det, den är grym! Syrran brukar köpa åt mig när hon är i London =)

2009-02-25 @ 09:22:29
URL: http://purity.webblogg.se/
Maggie

Åååååh, jag har fortfarande kvar av den jag fick av dig. Den är suverän!

2009-02-25 @ 16:13:05
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy