MAC - Double dazzle collection


Det har ryktats att dazzleglassen ska komma tillbaka och antagligen bli permanenta, så jag har längtat i månader på information om den här kollektionen! Hela 18 stycken dazzleglass (där några är repromotes och några är helt nya nyanser) kommer att släppas i och med double dazzle, samt 2 dazzle lash-mascaror. Hurra!


MAC Double dazzle
Release date: 30 April 2009 (US/Canada), May 2009 (International)



Dazzleglass ($18.00)
  • Sugarrimmed - Milky pale pink with red, teal and white pearl
  • Goldyrocks - Sheer soft yellow with pink and gold pearl
  • Moth to Flame - Sheer neutral beige with violet pearl
  • Smile - Light coral with pink and gold pearl
  • Steppin’ Out - Clean yellow pink with red pearl
  • Utterly Posh - Mid-tone orange with pink and gold pearl
  • Love Alert - Raspberry red with red pearl
  • Date Night - Deep plum with blue and gold pearl
  • Funtablulous - Purple with violet pearl
  • Extra Amps - Sheer bright blue pink with blue and pink pearl
  • Like Venus - Clean light bubble gum pink with red pearl
  • Stop! Look! - Sheer violet mauve with blue and pink pearl
  • Money Honey - Mid-tone rosy mauve with red pearl
  • Rags to Riches - Plummy pink with teal and red pearl
  • Baby Sparks - Pale pink with violet pearl
  • Bare Necessity - Caramel apricot with red and gold pearl
  • Girl’s Delight - Sheer mid-tone tan with gold pearl
  • Get Rich Quick - Warm yellow brown

Dazzle Lash ($12.00)
  • Star Brunette - Brown
  • Black Dazzle - Black





Gnnnh, jag hoppas verkligen att dom här kommer bli permanenta för jag har svårt att välja ut de nyanser jag vill ha utan att bli ruinerad på kuppen! Den enda jag inte vill ha är Love alert, för den har jag redan =P Goldyrocks, Smile, Date night, Like venus, rags to riches och funtabulous får det att vattnas i munnen på mig... Det enda som är bra med att kollektionerna släpps en månad senare i Sverige än i USA är att man hinner se ordentligt med swatches så man kan bestämma sig för vad man vill ha!

Källa: Temptalia.com




kotte

ooohhh! Wants! :O

tror jag ska pilla ut lite MAC saker att önska mig till föllsis xD

2009-02-27 @ 23:41:53
URL: http://ninjaminerals.blogspot.com/
Maggie

Yummy yummy! Jag vill ha AAAAAALLT :D

2009-03-02 @ 14:18:30
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy