Creme in your coffee


Creme in your coffee är ett stift från MAC-kollektionen Creme team. Creme in your coffee är ett stift med cremesheen-formula, vilket gör att det är otroligt krämigt och känns jätteskönt på läpparna!




CIYC är ett brunrosa stift med kall underton och det passar nog i princip vem som helst. Det ger färg åt läpparna utan att kännas för mycket. Ett perfekt vardagsstift med andra ord! Jag gillar det skarpt =)




P'ssion Emelie

Det var ju jättesnyggt. Stod och sneglade på det jag också, kanske blir ett köp ändå.

2009-02-26 @ 17:53:04
URL: http://www.pssion.se
Purity

P'ssion Emelie: Visst är det! Är nog det enda stiftet med bruna toner jag äger, jag passar bäst i rött och rosa...

2009-02-26 @ 18:01:24
URL: http://purity.webblogg.se/
Emma

Tycke det såg så mörkt ut och är lite rädd för röda och mörka läppstift. Jag köpte den som hetter Cream Cup. Också snyggt!

2009-02-26 @ 20:09:20
URL: http://emla82.blogspot.com
sminkjante

Vilken härlig färg. Jag är på jakt efter det perfekta vardagsläppstiftet. Tycker det är svårt att hitta ett fint.

2009-02-27 @ 09:42:57
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Purity

Emma: Det ser mycket mörkare ut i stiftform än vad det gör på läpparna =) Jag har i och för sig ganska pigmenterade läppar så jag behöver lite mörkare stift för att dom ska synas, blow dry från bbr syns väldigt lite på mig till exempel... Men jag gillar det ändå =)



sminkjante: Mina tre vardagsfavoriter just nu är det här, blow dry och lightly ripe =) Ska köpa big bow från Hello Kitty-kollektionen med tror jag, det ser superfint ut!

2009-02-27 @ 10:38:48
URL: http://purity.webblogg.se/
Maria

Jag swatchade nog inte ens det när jag var vid MAC-disken, dumt att rejecta det så av mig! Köpte istället ljusrosbeiga Creme Cup och rosa glosset Fashion Scoop..

2009-02-27 @ 16:32:25
URL: http://crossovercosmetics.blogspot.com
Anonym

Maria: Jag fick lita på swatches jag hade sett innan jag köpte mina CT-stift eftersom jag inte handlade själv... Saknar att bo nära en MAC-disk och kunna gå dit när man vill och pilla på sakerna! Creme cup ska jag spana in när jag ska till MAC på måndag, verkar vara många som har fastnat för det =)

2009-02-27 @ 17:32:48

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy