Blow dry och Red devil


Blir många LOTDs nu... Jag köpte bara två lippies från BBR-kollektionen, fast jag egentligen ville ha 6... Så det blev dom två som jag helst ville ha och inte liknar något som finns i det permanenta sortimentet eller något jag redan har; läppstiftet blow dry och läppglanset red devil, båda från redhead-delen ur kollektionen. På bilden nedan har jag kombinerat dom båda =)




Färgen blev lite för rosa på bilden, den är mer orangekorall irl... Red devil är starkare i färgen än vad Blow dry är; för sig självt gör Blow dry mina ganska pigmenterade läppar aningen starkare i färgen och mer varmtonade med ett subtilt skimmer. Lägger jag Red devil ovanpå blir det världens vackraste nyans av korall; perfekta sommarläppar med andra ord!




Maria

Fint! Jag funderade också på att köpa Blow Dry till Red Devil, men kom fram till att det var alldeles för opigmenterat för mig (trots att jag har bleka läppar) - det såg bara ut som att jag hade carmex eller nåt annat ofärgat på läpparna :(

2009-02-27 @ 16:30:59
URL: http://crossovercosmetics.blogspot.com
Purity

Maria: Jag håller med dig, vill man ha mycket färg på läpparna är nog blow dry inget bra val =P Däremot så är det en jättebra färg om man bara vill pigga upp den egna läppfärgen lite, eller om man har tänkt använda ett gloss i samma färgskala över, då kommer det verkligen till sin rätta!

2009-02-27 @ 17:31:12
URL: http://purity.webblogg.se/
Lina

Otroligt fint! Får lite småångest för att jag inte har köpt något från BBR kollektionen men men...

2009-02-28 @ 11:04:45
URL: http://www.makeitfab.blogspot.com
Purity

Lina: Tack! Känns ju onödigt att handla om man inte känner att det är något man absolut vill ha, jag brukar hoppa över en del kollektioner =)

2009-02-28 @ 16:31:37
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy