BBR och Creme team


Har varit hispig hela förra veckan eftersom jag var rädd att Brunette Blonde Redhead-kollektionen från MAC, som släpptes förra söndagen, skulle sälja slut snabbare än en isglass smälter i sommarsolen, men min snälla mamma trotsade sin förkylning och tog sig ut och fick tag på alla produkter på min lista <3 Trodde att Creme team-kollektionen inte skulle släppas förrän i samband med Hello Kitty-kollektionen, så jag fick skära ner lite på BBR-listan för att ha råd med Creme Team också... Men det gör inte så mycket, för de BBR-produkter jag väl köpte var de jag kände att jag verkligen verkligen ville ha och hade blivit grymt ledsen om jag hade behövt klara mig utan. Finns quick tease lipglass och deep shade eyeshadow kvar nästa vecka när jag får åka till MAC själv (hurra!) kanske jag kompletterar med dom två... Får se =)






Alla dom här godsakerna låg i påsen jag hittade på min säng hemma hos mamma när jag var förbi en snabbis på väg upp till Åre =) Ska vara hemma en hel dag på vägen ner till Karlshamn igen, synd att jag inte kan stanna längre men det är ju alltid något...



Lipglossen! Ever so rich cremesheen glass (Creme Team), Petite Indulgence cremesheen glass (Creme Team) och Red Devil lipglass (BBR)



Läppstift: Creme in your coffee (Creme team), Lavender whip (Creme team) och Blow dry (BBR)



Blonde MSF (BBR)




Ögonskuggor: Henna (BBR) och Knight (BBR)




Samples på Studio sculpt foundation och concealer i NW15 och NW20. Sååå fina sampleburkar, såna skulle jag vilja ha till alla mina pigmentprover...




Anonym

ohh! skuggorna ser riktigt intressanta ut! :O

du måste fixa swatshes :D

om du råkar åka dit, kan du tänka dig fixa såna där prover åt mig med -ser söt ut- i ljusaste nyanserna som finns xD

2009-02-23 @ 21:27:42
Maggie

Vilken LOOT! :D

Du gör mig så shoppingsugen, haha!

2009-02-24 @ 14:43:17
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Emma P

Åh, så många fina prylar! Sampleburkarna var verkligen jättesöta! De fick du gratis antar jag?

2009-02-24 @ 16:09:53
kotte

alltså, VARFÖR dödar din blogg mitt nick hela tiden D:

2009-02-24 @ 19:31:31
URL: http://ninjaminerals.blogspot.com/
Anonym

Vart får man sample från?

Berätta!!!!

2009-02-24 @ 20:23:36
Purity

Kotte: I NC15 och NW15 menar du då? Kan försöka =) Dom brukar vara rätt generösa med prover om man handlar för ett väsentligt belopp =P



Maggie: Det värsta är att jag gör mig själv sjukt shoppingsugen med... MAC-oholic, javisst ;)



Emma P: Japp, proverna var gratis =) Tror man kan köpa såna sampleburkar hos MAC pro, ska nog köpa på mig ett lager om dom har!



kotte: dunno =( blogg.se är dumma...



Anonym: du går till en MAC-disk, säger att du är intresserad av en viss foundation, och ber snällt om ett prov så du kan testa att foundationen passar din hud och att det är rätt färgton innan du köper en full tub/flaska. Dom brukar vara jättehjälpsamma och hjälper till att hitta rätt nyans och ger gärna ut prover =)

2009-02-24 @ 20:46:31
URL: http://purity.webblogg.se/
Emma

Det blev en hel del produkter här med köpte alla MSF kunde inte väja vilken jag ville ha, även alla nya borstar #214 sjukt bra. Älska mitt nya Red Devil, så snyggt lite av en must-have! Tycker att BBR är en väldigt andvändbar kollektion.

2009-02-26 @ 20:06:37
URL: http://emla82.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy