Purity undrar: Vilken är din favorithudkräm?


 

 

Vilken är din favorithudkräm? Är det någon speciell doft du gillar mer än andra?

 

 

Mitt svar: Jag älskar The Body Shops body butter! Coconut är favoriten nu på vintern, på sommaren gillar jag de lite tunnare, fruktigare varianterna som Satsuma och Raspberry.

 




 

 

 

Purity asks you: What is your favourite body lotion? Do you prefer a certain scent?

 

 

My answer: I love the body butters from The Body Shop! I prefer Coconut in the winter, and during the summer I like the fruitier and less heavy ones like Satsuma and Raspberry.




anna

är också ett fan av body shops body butter. persika är helt klart favoriten, köpte den i sommras då det vad jag förstod vad limited edition. den luktar så jäkla gott så jag knappt vill använda den för jag är rädd att den ska ta slut. jobbigt sånt där. :P haha

2009-12-21 @ 17:13:37
Veronica

Jag är tråkig och säger Canoderm från apoteket. Jag är eksemig och denna är faktiskt den bästa. Oparfymerad också vilket både är bra men också lite tråkigt. Jag har även Japanese rose body butter från Korres som jag gillar.

2009-12-21 @ 18:22:33
URL: http://aspiesinnet.blogspot.com/
Erika, PlasticMuffin

Jag älskar Vanilla Delite (Dee-lite?) från Lush! Men den är nästan lite väl dyr och jag skulle nästan behöva en lite fetare kräm såhär på vintern. TBS body budybutters är underbara de med, mina favoriter är passion Fuit och Strawberry.

Fast tråkiga HTH är nog det som funkar bäst när jag är supertorr.

2009-12-21 @ 20:26:31
URL: http://plasticmuffin.bloggspot.com
Agnes

Definitivt Cowshed grumpy cow. Riktigt fet och luktar underbart citrusigt

2009-12-21 @ 23:29:42
Unn

Jag avgudar TBS's body butter och Coconut är min favoritdoft hos dem, spelar egentligen ingen roll vilken typ av produkt det är.

2009-12-22 @ 00:27:43
Maggie

Oh, jag har massor! Dermalogicas skin smoothing cream ar underbar... liksom Body shops body cream som tyvarr inte tillverkas langra :C

2009-12-22 @ 06:20:33
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
nyans

Jag är dömd till att gilla HTH! På min torra hud är det inte mycket annat som fungerar, tyvärr. Ingen god doft, ingen lyxig formula men ingen torr hud å andra sidan.

2009-12-22 @ 17:44:07
URL: http://nyans.blogsome.com
Lea

Älskar också The Body Shops body butter! Vet itne riktigt vilken jag gillar bäst dock. Passar olika årstider och vill byta doft varje gång jag köper. Satsuma är nog sommarfavoriten.

2009-12-22 @ 19:46:59
Emma

Jag illar faktiskt body shops pure body lotion, inte fet vilket jag hatar och känns så lätt och fräsch. När jag är lite torrare så brukar jag kompletera med en lättare body butter, typ satsuma som är favoritdoften!

2009-12-23 @ 17:06:50
Sexy Sadie

Biotherm.

2009-12-30 @ 18:10:24
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy