Benefit Sugarbomb


Jag har faktiskt inte testat något av Benefits rouge i dösnygga kartonger än (fy på mig!) men det nya tillskottet till familjen, Sugarbomb, känner jag nästan att det är ett måste i min sminksamling!

Sugarbomb består av fyra olika nyanser i en dosa, som använda alla tillsammans blir en underbar persikorosa, lätt skimrig nyans. What's not to like, liksom? Jag väntar med spänning på att den här skönheten ska komma in till någon av de europeiska webshoparna så jag kan klicka hem ett exemplar!



In English: I haven't tried out any of the face powders from Benefit yet (shame on me!), but I really want the newest addition to the lineup; Sugarbomb.

Sugarbomb consists of 4 shades in one compact.
Swirl the 4 flattering shades of peach, soft plum, shimmering pink and rose powders together and sweep on cheeks for a sweet rush of gorgeous.




Ninni

Ja, de är tamigtusan helt ljuvliga! Älskar mitt Coralista och har även ett annat med tre olika färger i som jag köpte billigt på Strawberrynet.

2009-12-29 @ 14:15:41
Emma

Har cult-produkten Dandelion, vet inte om jag gillar den så där mycket, kanske ska jag satsa på denna bomb!

2009-12-29 @ 15:47:54
URL: http://emla82.blogspot.com
Beautyboxen - skönhet, mode, vardagslyx, inspiration

åh, jag tkr tvärmkt om fina sminkförpackningar. De var jättefina =)



gillar din blogg, kolla gärna in min



kram

linn

2009-12-29 @ 17:16:41
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Kabuki-Emma

Den ser såå himla fin ut!

2009-12-29 @ 21:37:46
URL: http://www.kabukibeauty.blogspot.com/
Krall

Jag har också spanat in Sugarbomb!

2009-12-30 @ 08:36:22
Lotten

Tjusigt! Visste du att man kan beställa Benefit från deras USA-hemsida www.benefitcosmetics.com till Europa med ett förmånligt fraktpris? Har gjort det en gång och allt gick väldigt smidigt!

2010-01-05 @ 15:51:40

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy