Segast i stan...


Hej på er alla, först vill jag tacka att ni fortsätter kommentera fast jag är dålig på att uppdatera =) Det gör mig glad! Sommaren kom helt enkelt ivägen för mitt bloggande, jag har prioriterat att vara med min pojkvän som åkte tillbaka ner till Karlshamn idag framför att sitta vid datorn... I alla fall, jag ska försöka komma igång med bloggandet igen de närmaste dagarna. På riktigt den här gången ;-) Ska börja plugga till hösten, sjuksköterskeutbildningen på Röda Korset i Stockholm. Ska bli superkul! Terminen börjar på måndag så jag ska försöka komma igång med bloggandet och den stora hög med inlägg jag har planerat att skriva innan dess. Hoppas ni alla har haft en skön sommar!

In English: Hi everyone! I wanted to start out by thanking you all for continuing leaving me comments even though I'm lousy at updating =) Makes me happy! The summer got in the way of my blogging, I have been with my boyfriend who just went back to Karlshamn instead of sitting in front of the computer... Any way, I'll try get the blogroll going in the next few days! For real this time ;-) I'm going to school this fall too, the Red Cross nurse school in Stockholm. I'm so excited! The term starts on monday so I'll try to start blogging again and write the massive ammount of entries that I have planned before then. I hope you all had a great summer!




Fia

Åh, vad jag har saknat dig! Livet blir så mycket roligare när alla mina favoritbloggerskor är i farten. Men förstår att pojkvännen är viktig. Har funderat på det ända sen jag läste att du skulle flytta tillbaka till Sthlm.

Tack för tipset om #226, förresten! Förstår inte hur jag har kunnat leva utan den :D

Hoppas du kommer trivas på sjuksköterskeutbildningen!

2009-08-12 @ 20:22:56
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Sublim

Yäj! Ser fram emot dina inlägg!:)

2009-08-12 @ 22:25:23
URL: http://www.sublimt.se
ensam pojke i karlshamn

<3

2009-08-12 @ 23:54:35
Billie

Men åh, fan vad kul att du kom in! Liak kul att du drar igång bloggandet igen :D



Grattis <3

2009-08-13 @ 01:15:41
URL: http://rubytail.blogg.se/
Katy

Good luck for school! And hope to read you very soon!

2009-08-13 @ 10:57:15
URL: http://www.poopoopidoo.com
Eleni

Oh grattis till utbildningsplatsen! No more nagellack för dig alltså ;) Tre arbetsdagar kvar för min del - sen ska lacket på igen! Ser fram emot lite nya inlägg :)

2009-08-13 @ 19:01:53
Jackie_Daniels

Kul att du skall läsa till sjuksköterska på Röda Korset. Jag läste också till SSK där och tog examen -01. Har bara gott att säga om studietiden, hoppas att du blir lika nöjd!

2009-08-13 @ 19:11:05
Anna

Kul att du ska plugga till syrra, du kommer att bli den snyggaste och mest färgglada syrran ever! Gott att ha dig tillbaka och lycka till med studerandet!

2009-08-13 @ 20:33:55
Minimänniskan

Grattis till antagningen, jag tror du blir en fantastisk syster. Syster Purity och syster Jackie Daniels kommer få bedriva självhjälp åt skönhetsnördar i Sverige =)



Kul att du börjar blogga igen också, jag har saknat dig!

2009-08-14 @ 11:01:30
Purity

Fia: Jag har saknat er allihopa med =) Visst är #226 suverän? Fattar inte heller hur jag har klara mig utan den innan, haha!



Sublim: Whee =D



darling: <3 <3 <3



Billie: Tack! =D



Katy: Thanks! Feels good to be back =)



Eleni: Haha, mja, under tiden jag sitter i skolbänken får jag passa på att ha lack ;-) Är van däremot, fick ju inte ha lack på mitt förra jobb heller. Lite trist, men sånt är livet!



Jackie_Daniels: Åh, kul att höra! =D



Anna: Awh, tack ska du ha =)



Minimänniskan: Tack! Har saknat er allihopa med =)

2009-08-14 @ 14:13:15
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy