Turkos måndag


Är inne på turkost just nu. Turkost får mig att tänka på sommaren och jag längtar verkligen efter sommaren nu, av flera olika anledningar =)

Ansikte
  • MAC prep + prime face
  • MAC studio sculpt concealer - NW20
  • MAC studio sculpt foundation - NW20
  • MAC loose blot powder - medium
  • MAC mineralize skinfnish/natural - light
  • MAC beauty powder blush - tippy
  • MAC mineralize skinfinish - perfect topping
  • MUS face mist
Ögon
  • UDPP
  • MAC eyeshadow - electric eel
  • MAC eyeshadow - parrot
  • MAC eyeshadow - aquavert
  • MAC eyeshadow - femme fi
  • MAC eyeshadow - solar white
  • Urban Decay 24/7 glide on eye pencil - electric
  • MAC fluidline - blacktrack
  • MAC plush lash mascara
  • MUS tri brow colour
  • H&M brow fix
Läppar
  • MAC see thru lip colour - not so shy















Anonym

Riktigt pool-blått! Du är sommarsval och fräsch som en solstol i skuggan med antlantvindar och ett stort glas minerlavatten med is!

2009-04-27 @ 19:53:41
Sminkan

Sorry, blev anonym..

2009-04-27 @ 19:54:09
URL: http://sminkan.blogg.se/
Fåfängan

Härligt blå ögon! De gillar jag skarpt!

2009-04-27 @ 21:05:22
URL: http://fafangan.blogspot.com
Carolina

åh vilken härligt svalkande make! Snygg nyans på läpparna också!

2009-04-27 @ 23:42:58
creme-idiot

Åh, underbart vackert!!!! Har du lust lägga upp en swatch på Parrot? Vilken formula är det? Är sugen på den, men kan inte bestämma mig...

2009-04-28 @ 19:31:27
Sanna

Helt fantastiskt fint!

2009-04-28 @ 20:44:24
URL: http://makeupmylack.blogg.se/
Purity

Sminkan: Vad härligt det låter, nu vill jag åka utomlands!



Fåfängan: Tack!



Carolina: Tack =)



creme-idiot: Har swatchat Parrot här: 33417436.jpg" rel="nofollow">http://purity.webblogg.se/images/2009/favoriter33417436.jpg den är superfin! Dock kanske den är lite svår att få tag på eftersom den var LE med originals-kollektionen i december 2007. Men jag håller tummarna att du får tag på den för den är sjukt snygg! Den var en av mina två första MAC-skuggor =) Parrot är i frost-formulan.



Sanna: Tack så mycket!




2009-04-28 @ 21:59:36
URL: http://purity.webblogg.se/
Linda

Fantastiskt fint, det lyser verkligen, underbara färger!!

2009-04-30 @ 21:26:57
URL: http://bettieli.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy