Sugarsweet! =D


Igår damp äntligen mitt efterlängtade sugarsweet-paket ner i brevlådan! Som jag har suktat =) Tyvärr så hade min langare lyckats se fel på en av ögonskuggorna, hon köpte dear cupcake i rosa istället för highlightern sugarshot, vilket var lite trist eftersom sugarshot var den sak ur kollektionen jag ville ha allra mest, och dear cupcake är så sjukt lik sushi flower att det inte känns berättigat att äga båda två... Men men. Så kan det gå. Hon bad jättemycket om ursäkt i alla fall och erbjöd sig att betala returfrakt så hon kunde byta den åt mig men jag ska se om jag kan byta den här i Sverige själv först, och om inte det funkar så köper jag helt enkelt sugarshot så får jag försöka sälja eller byta bort dear cupcake. Känns så omständigt att skicka tillbaka till USA, men det var ju en gullig gest av henne i alla fall =) Får uppdatera det här inlägget när sugarshot har inhandlats. Bilder ska ni få, varsågoda!





Perfect Topping MSF. Jag älskar detta, det ger en sån naturlig lyster!



Lollipop loving lipstick och Sweet thing lipstick. Båda är ganska skira i färgen då LL är i glaze-formulan, och ST är i lustre-formulan.



Dear cupcake och aquavert.


Såå, nu ser jag med andra ord fram emot den 15:e april så att jag får tag på sugarshot till slut ;-) Vad är ni sugna på från den här kollektionen? Jag kanske måste ge efter och köpa läppstiftet bubbles med, jag velar fortfarande angående det... Vet inte om jag tycker det är snyggt eller fult =P




Aysel Lale R

- vart beställer du mac produkter ifrån? :)

2009-04-03 @ 19:11:30
URL: http://ayseelciik.blogg.se/
Purity

Aysel Lale R: Jag har en langare i USA som köper åt mig och skickar =) Eller så handlar min mamma eller syster eller kompis åt mig i Stockholm och skickar.

2009-04-03 @ 19:48:17
URL: http://purity.webblogg.se/
Lotten

Oj, jag bara älskar dina swatches! De är så klara och färgtrogna! Tack för detta! Vill ha Perfect Topping...

2009-04-03 @ 21:05:59
Des

Hojta ifall du vill bli av med Dear Cupcake, köper den gärna.

2009-04-03 @ 22:13:45
URL: http://frokenrosa.wordpress.com
Minimänniskan

Jag har tänkt mig ett Peppermint Patti och en Aquavert. Behöver nog se läppstiften live innan jag bestämmer mig. Tack för bra swatches!

2009-04-04 @ 10:52:44
Purity

Lotten: Tack! =D



Des: Jag hojtar till om jag inte blir av med den!



Minimänniskan: Jag är lite sugen på peppermint patti med faktiskt...

2009-04-04 @ 15:22:04
URL: http://purity.webblogg.se/
Rei

oh lyckos dig som redan har fått allt! :D

velar också på bubbles, tycker den är ganska fin och jag gillar ljusa läppar, bara rädd att man möjligtvis kommer likna "fjortis idealet" me vita läppar o blont hår XP

förutom bubbles är ju lollipop loving, aquavert och sugershot klara köp!! ^^

2009-04-04 @ 23:42:21
Purity

Rei: Om jag köper bubbles kommer jag använda det för att ljusa upp mörkare stift, tror inte det kommer vara snyggt på mina läppar ensamt... men man vet ju aldrig!

2009-04-05 @ 16:41:01
URL: http://purity.webblogg.se/
Carolina

Oooh aquavert!! Den vill jag se mer av ;)

2009-04-05 @ 19:05:28
Purity

Carolina: Det kommer! Hade tänkt använda den i en FOTD imorgon =)

2009-04-06 @ 10:49:32
URL: http://purity.webblogg.se/
Aysel Lale R

- aha okej i see :) skulle varit skit bra om dom hade en webshop.

2009-04-06 @ 15:44:06
URL: http://ayseelciik.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy