Monokroma prickar med ManGlaze


En NOTD idag! Jag trodde att det var mitt Peppermint Patti som hade kommit på posten i fredags när jag fick en avi, men det var mina linser =/ snacka om besvikelse... Så jag lekte lite med mina matta ManGlaze-lack idag istället. Gråa Fuggen Uggly i två lager som bas, och sen gjorde jag prickarna med hjälp av svarta The Death Tar och en uppböjd hårnål. Prickarna är inte perfekt runda (ska klicka hem en dotting tool från ebay ikväll) men jag tyckte det blev fint ändå!










Inget överlack på bilderna; dels för att jag inte äger något (än, ska också klickas hem ikväll från H2T) och dels för att ett glansigt överlack förstör den snygga matta ytan som ManGlaze-lacken har. Ytan blir lite ojämn, men det är inget jag stör mig jättemycket på =)




Aysel Lale R

- det blev ju bra :)

2009-04-27 @ 19:31:55
URL: http://ayseelciik.blogg.se/
Adeline

Oh! Det fär var fint! Jag gillar också att ha mönster eller prickar på naglarna, men jag kommer aldrig på nåt roligt mönster :P Det där var ju enkelt men änså skitsnyggt! :)

2009-04-28 @ 18:34:48
URL: http://adeline.nu
Purity

Aysel: Tack!



Adeline: Tack! Köpte en dotting tool på ebay för att göra prickar med, var lite pilligt med hårnålen men det gick rätt bra ändå =)

2009-05-02 @ 00:33:45
URL: http://purity.webblogg.se/
Dalia

Vet att detta är ett ganska gammalt inlääg, men jag kunde inte hålla mig från att kommentera, så jag hoppas att du svarar =)



Var får du tag på manglaze- lack?

Och hur mycket kommer frakten på när man beställer ifrån H2T, tillkommer det tull?



Tack i förväg =)

2009-08-03 @ 19:42:02
URL: http://delile.blogg.se/
Purity

Dalia: Jag får e-mailunderrättelse så fort jag får en ny kommentar, så jag försöker att svara på kommentarer även på gamla inlägg så gott det går =)



Jag har köpt mina manglaze-lack på http://manglaze.com/buy.html, där kostar de $6.66/st + frakt. Frakten är olika på H2T beroende på hur mycket du beställer och vilket fraktalternativ du tar. Fraktpriserna är följande med USPS First-Class Mail International:



1-4 lack: $11.90

5-7 lack: $15.10

8-10 lack: $18.30

11-13 lack: $21.50

14-16 lack: $24.70



Jag fick betala ca 150 kr i tull på mitt paket, så efter frakt och tull hamnade lacken på runt 50 kr/st. Helt okej ändå =)

2009-08-12 @ 16:51:00
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy