Purity recenserar: Coop nagellacksremover


Behövde akut ta bort resterna av mitt mavala-lack "mexico" som jag dumt nog målade på utan att ha någon remover hemma i helgen, så jag tog den billigaste removern dom hade på hyllan på Coop forum, en remover av deras egna märke. Och tro det eller ej, det här hafsköpet är den bästa nagellacksremovern jag har testat! Den innehåller oljor så att nageln inte blir uttorkad, tar bort allt lack i ett svep och det bästa av allt; den luktar KÖRSBÄR! Ingen frän traditionell remover-lukt här inte!



Det här är en produkt jag verkligen rekommenderar, kommer absolut att köpa den igen!

Pris: 19.90 kr hos Coop
Betyg: 5/5





Hannu

Hej igen!



Vet du om "Sculpt and Shape Powder" finns i fler färger i butik?

På hemsidan finns det bara en färg att välja på...

2008-09-23 @ 21:01:25
Purity

Hannu: Sculpt & Shape-duon var LE, i somras tog dom tillbaka en av nyanserna har jag för mig. Mina separata sculpt och shapepuder är köpta i USA, de ingår i det permanenta pro-sortimentet och går inte att köpa i Sverige.

2008-09-23 @ 21:30:53
kotte

men eeeuuuuwwww! körsbäääär D: jävla bais.. jag som får huvudvärk av den stanken ._.

2008-09-24 @ 03:22:37
Sofia (nibblah)

Oh, en på forumet har rekommenderat den förut. Körsbär låter ju inte helt fel alltså! Synd att jag aldrig åker till Coop. Får nog bli ett besök enbart dför att köpa remover och LipSmackers då :D Tack för tipset!

2008-09-24 @ 12:44:30
Purity

Kotte: Hey, det är bättre än acetonlukten som dödar hjärncellerna ;)



nibblah: Jag blev riktigt överraskad faktiskt, jag hatar att ta bort nagellack just för den hemska doften de flesta removers har...

2008-09-24 @ 15:38:37
Peter

En annan bra remover är Cien, inhandlad på Lidl som jag själv använder vid lackborttagning!

2008-09-24 @ 22:52:01
Peter

Får prova detta också!

2008-09-24 @ 23:09:28
Purity

Peter: gör det! Jag blev mest lycklig över att den luktade gott och naglarna och huden kändes inte sträv/torr efteråt som det har gjort med andra, dyrare removers jag har testat innan.

2008-09-25 @ 10:51:25
Nathalie

jag ÄLSKAR acetonlukten,tror inte det är nått för mig;)

2008-09-25 @ 19:10:04

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy