MAC + Hello Kitty = sant?






Det spekuleras hejvilt just nu om det är sant eller inte, MAC vägrar så klart att säga något (som vanligt) men OMG!!! Är det sant så dör min plånbok. For real. Jag är jätteledsen över att jag missade Barbie-kollektionen, men en Hello Kitty-kollektion skulle vara typ 100 gånger bättre. Jag är inget HK-fan, men guud så fint hennes nuna skulle pryda MACs stilrena svarta förpackningar! Jag håller tummarna för att det är sant, kommer kollektionen så kommer den antingen släppas i februari eller mars. Läs mer och håll er uppdaterade här!

Källa: Specktra.net




Hannu

Skulle inte du kunna skriva en prislista på dina MAC grejor?

2008-09-20 @ 23:47:51
Purity

Hannu: självklart, kan posta ett inlägg med alla prisuppgifter jag har på MAC-produkter i Sverige! Blir cirkapriser då visserligen, eftersom priserna ändras hela tiden och varierar från disk till disk (i Stockholm är allting till exempel en femma billigare på NK än på Åhléns city).

2008-09-21 @ 13:50:19

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy