Hemklickat!

 
Har inte fått mitt paket från Everyday Minerals som jag beställde förra tisdagen än, håller tummarna för att det kommer imorgon annars blir jag lite småbesviken =/ Men i alla fall. Lönedag = shoppingdag! Fick mer i lön den här månaden än vad jag trodde så jag passade på att klicka hem lite grejer från Fyrinnae, Lookfantastic och nya linser från Lensway.





Från lookfantastic beställde jag hem Urban Decays 24/7-set velvet rope med minipennor, från fyrinnae blev det fullsizes av rice powder primer och mineral finish: oil control samt prover på bronzer, highlighter, rouge samt 13 ögonskuggor. Lär ju glömma bort att jag har beställt från fyrinnae innan paketet kommer fram, men det blir väl en trevlig överraskning när det dimper ner i brevlådan antar jag ;)

Tänkte försöka slänga ihop en FOTD lite senare idag, någon som har något önskemål?




Mi

Pen-setet vill jag också ha! Det var ju faktiskt ett helt okej pris hos LookFantastic, annars har jag bara hittat för fantasipriser på eBay.. hm, nu lockar det! ;)

2008-09-25 @ 14:30:38
URL: http://elmikas.blogspot.com
Purity

Mi: Jag har velat ha VIP-setet hur länge som helst, så jag köpte alla pennor utom zero lätt använda från en tjej på Specktra, dagen innan jag såg att dom hade lanserats av Urban Decay igen... Fast jag fick dom andra pennorna billigt och dom är inte vässade, så det blev en bättre deal än att beställa både VIP och Velvet rope från lookfantastic!

2008-09-25 @ 14:55:25
Anonym

Velvet Rope-pennorna vill jag med ha! Men jag får löön på fredag... Idag är jag helt, helt pank!

2008-09-25 @ 16:37:21

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy