FOTD i blått


Kom på att jag inte har haft blått på riktigt länge nu, så blått it is =) imorgon blir det rosa för det har jag inte haft på länge heller...

Ansikte
  • MAC prep + prime
  • MAC studio fix fluid foundation i NW20
  • MAC select cover up color correctors i färgerna peach och green
  • MAC loose blot powder i färgen medium
  • MAC sculpt sculpting powder
  • MAC accentuate shaping powder
  • MUS face mist
Ögon
  • UDPP
  • MAC Delft paintpot
  • MAD minerals day dreamer
  • MAC air de blu pigment
  • MAD minerals speed
  • MAC RR blue pigment
  • MAC freshwater eyeshadow
  • MAC blue flame eyeshadow
  • MAC solar white eyeshadow
  • MAC vanilla pigment
  • MUS tri brow color
  • MAC blacktrack fluidline
  • MAC graphblack technakohl
  • MAC plush lash mascara
  • H&M brow fix
Läppar
  • MAC lightly ripe lipstick
  • MAC rich & ripe lipglass



















Peter

Vilken grymt snygg sminkning, passar dig verkligen. Vad har du för favoritfärger på nagellack? själv gillar jag rött o mörkrött bäst fast jag har nog de flesta färger, har precis målat mina naglar samt tånaglar röda med Creative(company red). Ett annat favvomärke är Mavala där jag har massvis av färger såsom Tobago, Ankara, Nice, Mexico, La Paz, Acapulco, Freshy samt Madras. Trevlig kväll/Peter

2008-09-25 @ 19:17:09
Purity

Peter: Tack ska du ha! Jag kör mest med lila och rosa när jag väl har lack, jag får inte ha det på jobbet så det blir inte så ofta, tyvärr.. Och därför är inte lacksamlingen speciellt stor heller =P

2008-09-25 @ 19:21:51
Peter

Vi får inte heller ha nagellack på jobbet, fast på tårna funkar det. Är fö ledig i morgon så blir att ta bort på fingrar till helgen(arbete). Ett tips till dig där du kan köpa nagellack billigt är Head2toe samt 8ty8, på nätet alltså...

2008-09-25 @ 19:28:49
inthemake

Åhh guud va fiint!! En superhärlig blå variant..:)

2008-09-26 @ 09:24:53
URL: http://inthemake.blogg.se/
Tove

Åh du är så fin och söt babycakes! Saknar dig :( Segt att du har tråk där och jag har tråk här på dagarna när vi kunde ha tråk tillsammans och typ... kolla klart på Dijon... :p

2008-09-26 @ 11:25:10
Sofia (nibblah)

Vilken gudomlig sminkning! Underbara färger, väldigt snyggt lagda och blendade. Åh, den ger en "Snövit-look"! Älskar din hudton :)

2008-09-29 @ 16:16:50
Purity

inthemake: tack!



Tove: Åh, vi måste kolla klart på dijon när jag kommer hem i jul! Har du testat fresh green mix nånting mer?



nibblah: Tack ska du ha! =) det är det enda som är bra med vinterblek hy; kalla ögonskuggor blir så himla fina mot den =)

2008-09-29 @ 16:29:10

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy