Fem favoriter just nu


Fem produkter som jag tycker lite extra om just nu!



* MAC lipstick i färgen "girl about town" - En helt underbar, krämig fuchsiarosa som glider på som en dröm på läpparna! En färg som verkligen piggar upp så här i höstmörkret. Ca 175 kr hos MAC.
* MAC lipgelée - Jag äger detta underbara läppglans i färgerna "moistly" och "slicked pink". Båda ger väldigt skirt med färg på läpparna om man jämför med färgen som är i tuben. Ger ingen klibbig gloss-känsla, utan känns mer som ett läppbalsam! Finns i massor av fina nyanser. 165 kr hos MAC.
* The body shop coconut body butter - En dröm för torr hud, med en doft som får mig att tänka på stranden i Thailand. Sjunker lätt in i huden utan att lämna en oljig hinna och gör den supermjuk och len. Jag använder den på mina ben, som gärna blir extra torra när det börjar bli kallt ute. 165 kr hos The body shop.
* MAC solar white eyeshadow - Min favorithighlither, alla kategorier! Är desvärre en LE-skugga, dock kan den gå att få tag på fortfarande om man har riktig tur, annars brukar den dyka upp med jämna mellanrum i säljesforumet på specktra.net. Ser väldigt rosa ut i burken, men blir en krämig, skir vaniljfärg med guld-och persikoskimmer på huden. Väldigt lik MAC-pigmentet vanilla i nyansen, med skillnaden att vanilla drar mer mot rosa. Solar white kostade mig ca 150 kr hos MAC.
* Redken Color extend total recharge - En räddare i nöden för mitt färgade hår! Innehåller uv-skydd och mjukgörande ämnen som gör håret lent och lätt att reda ut. Jag använder det som ett spraybalsam precis innan jag fönar håret. Ca 142 kr + frakt hos lookfantastic.com




badis

Mm, girl about town blir nog en grej som jag ska be om utav julbocken:)

2008-09-16 @ 17:55:10
URL: http://badbomben.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy