Swatches - Jelly Pong Pong och Luscious


Lovade er swatches på Jelly Pong Pong-produkterna + glosset från Luscious jag fick hem från HQhair igår, så varsågoda, här kommer bilderna!



Dynamic duo-skuggorna, från vänster till höger: Champagne truffle, Peppermint chic och Sugar Coated, alla applicerade på en bas av UDPP. Som ni ser så är skuggorna inte speciellt högpigmenterade, vilket är lite synd... Ska testa och se hur de beter sig på ögonlocket. De verkar sitta bra och glida på jämnt däremot, och de har massvis med skimmer!



Luscious Lip Deleties - Palm beach. Glosset är knallorange i flaskan men blir väldigt skirt på läpparna. Luktar lite skumt också, men det blir en ganska fin färg! Ska tydligen ha plumpande egenskaper med, men det var inget jag märkte av när jag testade det på läpparna...



Jelly pong pong lip sorbet - blood orange. Luktar ljuvligt av blodapelsin! Superfin färg också, riktigt jordgubbsrosa. Lite jobbigt med den lilla flaskan när det gäller att applicera, eftersom det är svårt att få bra grepp om den korta korken.



Jelly pong pong lippity clicks - strawberry. Superfint skimmer i den här! Luktar jordgubbar med och känns skönt på läpparna, är lätt att applicera med den inbyggda borsten med!



Jelly pong pong primp stick - belly aches. Slarvigt applicerat, ni får leva med det =P Känns väldigt skönt på läpparna, på bilden har jag använt både färgsidan och sedan gloss-sidan över. Jättefin färg med! Det smetar däremot ganska lätt, men det känns inte alls på läpparna som ett vanligt läppstift gör.




Sminkan

Det är inte jättebra pigment i JPP-skuggorna, men de är söta i sina förpackningar! ;D

2008-10-21 @ 19:09:46
URL: http://sminkan.blogg.se/
Purity

Sminkan: Ja, eller hur! Förpackningarna gör dom värda att ha i sminksamlingen ;)

2008-10-21 @ 19:12:05

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy